- تبلیغات -
0
(0)

اگر می خواهید کاربران سایت شما به محض ورود به دامنه ی اصلی سایتتان یا آدرسی دلخواه از آن دامنه، به آدرسی دیگر منتقل شوند باید از قابلیت انتقال و Redirect کردن یک آدرس یا دامنه به آدرسی دیگر در کنترل پنل خود استفاده نمایید.

اگرچه برخی از وب مستران به دلایل شخصی اقدام به انجام این کار می کنند اما گاهی اوقات افراد مجبور می شوند از این قابلیت استفاده نمایند.

به عنوان مثال سایت های وردپرسی فقط با آدرس اصلی سایت می توانند به درستی بارگذاری شوند، در غیر این صورت فونت آن ها با مشکل رو به رو می شود. راه حل رفع این مشکل استفاده از قابلیت انتقال و Redirect کردن به ادرس اصلی سایت می باشد.

با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا روش انتقال و Redirect کردن یک آدرس یا دامنه به آدرسی دیگر در DirectAdmin را به صورت کامل و تصویری بیاموزید…

روش انتقال و Redirect کردن یک آدرس یا دامنه به آدرسی دیگر در DirectAdmin:

برای این منظور، پس از اینکه وارد کنترل پنل خود شدید، از قسمت Advanced Features آن روی گزینه ی Site Redirection کلیک کنید.

روش انتقال و Redirect کردن یک آدرس یا دامنه به آدرسی دیگر در DirectAdmin

در صفحه ی باز شده قسمت هایی به عنوان تنظیمات وجود دارند که یک یک آن ها را توضیح می دهیم.

- تبلیغات -

کادر اول با عنوان Local URL Path برای وارد کردن آدرس مورد نظر برای انتقال به آدرسی دیگر می باشد. در ابتدای این کادر نام دامنه ی اصلی نوشته شده است و غیر قابل تغییر می باشد. اگر می خواهید دامنه اصلی سایتتان را منتقل کنید داخل کادر را خالی بگذارید اما در صورتی که می خواهید آدرسی از دامنه را انتقال دهید، ادامه ی آدرس را در کادر وارد نمایید.

پس از آن نوبت به انتخاب گزینه ی مناسب از لیست کشویی Redirect Type می رسد.

در این قسمت سه گزینه با عناوین ۳۰۱ – Permanent برای انتقال دائمی، ۳۰۲- Temporary برای انتقال موقتی و ۳۰۳ – Replaced برای جایگزین کردن آدرس مقصد به جای آدرس انتقال داده شده می باشد که می توانید گزینه ی مورد نظر خود را از این لیست انتخاب نمایید.

پس از آن کادر Destination URL قرار دارد که شما باید دامنه یا آدرس مقصد برای انتقال آدرسی که در کادر قبلی وارد شد را در آن وارد کنید.

پس از آن برای ذخیره ی این انتقال (Redirect) روی Save کلیک نمایید.

انجام تنظیمات برای انتقال و Redirect کردن یک آدرس یا دامنه به آدرسی دیگر در DirectAdmin

پس از نمایش پیام موفقیت آمیز بودن عملیات، از آن پس کاربرانی که به آدرس منتقل شده مراجعه می کنند به آدرس مقصد انتقال می یابند و Redirect می شوند.

برای حذف این انتقال آدرس، کافیست از قسمت Site Redirection و لیست Local URL Path گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی Delete کلیک کنید.

برای یادگیری روش انتقال و Redirect کردن یک آدرس یا دامنه به آدرسی دیگر در Cpanel کلیک کنید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید