- تبلیغات -
0
(0)

در مطالب گذشته یادیت روش گرفتن نسخه پشتیبان از پایگاه داده ی سایت با استفاده از امکانات کنترل پنل DirectAdmin را آموزش دادیم.

اما در این مطلب می خواهیم به آموزش روش بازگردانی این نسخه پشتیبان پایگاه داده سایت بپردازیم.

روش این کار بسیار آسان است اما دارای نکاتی می باشد. پس در ادامه با یادیت همراه باشید…

بازگردانی نسخه پشتیبان پایگاه داده سایت در DirectAdmin:

مسیر طی شده:                  DirectAdmin >> Your Account >> MySQL Management >> Create a Database >> Select new Database >> Browse >> Select Backup File >> Open >> Upload

برای این کار پس از ورود به کنترل پنل DirectAdmin سایت خود از قسمت Your Account روی گزینه ی MySQL Management کنترل پنل کلیک کنید تا وارد تنظیمات تمامی پایگاه های داده ی سایت شوید.

ورود به MySQL Management برای بازگردانی نسخه پشتیبان پایگاه داده سایت در DirectAdmin

حال قبل از شروع کار، ابتدا باید یک پایگاه داده ی خالی در وب سایت خود بسازید. روش انجام این کار به صورت کامل و تصویری در این مطلب آموزش داده شده است.

- تبلیغات -

نوبت به بازگردانی نسخه پشتیبان می رسد. نسخه پشتیبان شما یا باید توسط امکانات خود DirectAdmin در همین قسمت گرفته شده باشد و یا دارای فرمت .gz باشد.

برای بازگردانی فایل .gz به قسمت Upload a Database Backup (.gz) مراجعه کنید و از لیست کشویی ابتدای آن، نام پایگاه داده ی خالی که کمی قبل ساخته اید را انتخاب نمایید.

حال با استفاده از دکمه ی Browse پایین لیست کشویی فایل پشتیبان .gz را از داخل کامپیوتر خود یافته و انتخاب کنید. سپس Open را بزنید.

حال روی Upload کلیک کنید تا فرآیند آپلود فایل پشتیبان پایگاه داده آغاز شود. پس از آپلود، فایل به صورت خودکار بازگردانی خواهد شد.

بازگردانی نسخه پشتیبان پایگاه داده سایت در DirectAdmin

در پایان با صفحه ای مشابه با تصویر زیر رو به رو می شوید که نشان دهنده ی پایان موفقیت آمیز فرآیند بازگردانی نسخه پشتیبان پایگاه داده سایت در DirectAdmin می باشد.

بازگردانی موفق نسخه پشتیبان پایگاه داده سایت در DirectAdmin

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید