- تبلیغات -
0
(0)

یکی از مهم ترین نیازهایی که برای مدیریت هاست وجود دارد، مدیریت فایل های آن می باشد که معمولا در کنترل پنل ها یک بخش جداگانه به آن اختصاص داده می شود.

با استفاده از بخش مدیریت فایل های کنترل پنل شما می توانید فایل های خود را ویرایش کنید، آن ها را آپلود و دانلود نمایید یا در میان آن ها جستجو کرده و کدهای فایل های دلخواه را تغییر دهید.

علاوه بر این نیاز به پیشمایش میان پوشه های مختلف دارید که با استفاده از مدیریت فایل های کنترل پنل می توانید وارد پوشه های مختلف شوید یا به پوشه های قبلی بازگردید.

در این مطلب ما قصد داریم نحوه ی ورود به قسمت مدیریت فایل های کنترل پنل DirectAdmin را بیان کنیم و شما را با دکمه های بازگشت در این قسمت آشنا نماییم.

نحوه ورود به مدیریت فایل های کنترل پنل DirectAdmin:

برای ورود به قسمت مدیریت فایل های دایرکت ادمین کافیست از قسمت Your Account در صفحه ی اصلی این کنترل پنل روی گزینه ی File Manager کلیک نمایید.

علاوه بر این برای این منظور شما می توانید از نوار بالایی DirectAdmin روی آیکون Files که در تصویر زیر نمایش داده شده است کلیک نمایید.

نحوه ورود به مدیریت فایل های کنترل پنل DirectAdmin

- تبلیغات -

آشنایی با دکمه های بازگشت به پوشه های قبلی:

پس از اینکه در میان پوشه های هاست خود پیمایش می کنید ممکن است نیاز پیدا کنید که به پوشه یا پوشه های قبلی بازگردید.

برای این منظور کافیست روی گزینه ی Up a Level که در ابتدای لیست فایل ها و پوشه ها قرار دارد کلیک کنید تا وارد پوشه ی قبلی شوید.

علاوه بر این اگر می خواهید به صفحه ی ابتدایی مدیریت فایل ها یا به اصطلاح روت هاست (یا Home) دسترسی پیدا کنید کافیست روی آیکون Files در نوار بالایی کنترل پنل کلیک نمایید.

آشنایی با دکمه های بازگشت به پوشه های قبلی

برای یادگیری روش بازگشت به پوشه های قبلی یا پوشه ی اصلی هاست در کنترل پنل Cpanel اینجا کلیک کنید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید