- تبلیغات -
0
(0)

تلگرام یک نرم افزار پیام رسان قدرتمند می باشد که یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی امکانات متنوع به همراه امنیت بالا می باشد. یکی از قابلیت هایی که کمبود آن بسیار در این اپلیکیشن به چشم می خورد قابلیت تماس صوتی تلگرام بود.

اما بالاخره انتظارها به سر رسید و در اواخر فروردین ماه ۹۶ جدیدترین آپدیت آن به امکان تماس صوتی مجهز شد.

این قابلیت در ابتدا در اروپا فعال شد و پس از چند روز تاخیر به امکان سرویس دهی آن به کاربران ایرانی نیز رسید.

دانلود تلگرام با قابلیت تماس صوتی (در ایران):

اکنون شما می توانید با دانلود و نصب جدیدترین نسخه ی تلگرام از امکان تماس صوتی آن به راحتی استفاده کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن با قابلیت تماس می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

دانلود از سرور پیکوفایل:

دانلود تلگرام با قابلیت تماس صوتی (در ایران)

- تبلیغات -

اما در ادامه این مطلب ابتدا به معرفی ویژگی های تماس صوتی این اپلیکیشن می پردازیم و سپس روش فعال سازی قابلیت تماس صوتی پس از نصب آپدیت جدید تلگرام را بیان می کنیم.

ویژگی های منحصر به فرد تماس صوتی تلگرام:

مطمئنا کیفیت و امنیت جز مهمترین ویژگی های برقراری یک تماس می باشد.

تماس صوتی تلگرام دارای کیفیت بالایی می باشد و صدا با استفاده از آن وضوح بالایی دارد. جالب اینجاست که با استفاده از تنظیمات این برنامه مقدار مصرف دیتای اینترنت خود و در نتیجه کیفیت تماس را کاهش دهید اما با وجود این کاهش نیز، صدا باز هم با کیفیت خوبی رد و بدل می شود.

حتی با استفاده از اینترنت های ضعیف نیز شما می توانید از این قابلیت جدید و منحصر به فرد تلگرام بدون قطعی استفاده کنید.

اما ویژگی مهم دیگر تماس های صوتی تلگرام امنیت اطلاعات و صداهای رد و بدل شده در آن می باشد. در طول تماس، تمامی صداها به صورت کدهای رمزی در آمده و منتقل می شوند. این کدهای رمزی باعث می شوند که نه حتی تولیدکنندگان این اپلیکیشن و نه دیگر افراد به هیچ عنوان نتوانند به اطلاعات منتقل شده در طول تماس دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این برای آن که مطمئن شوید که تماس شما در امن ترین حالت ممکن صورت می گیرد، تلگرام قابلیت جالبی را در تماس های صوتی خود گنجانده است.

پس از برقراری هر تماس، چهار شکلک (emoji) در بالای صفحه تماس شما نمایش داده می شود که اگر این شکلک ها عینا در صفحه نمایش طرف مقابلتان که در حال مکالمه با او هستید نمایش داده شود، به این معناست که تماس شما در حالت امن می باشد. (در غیر این صورت تماس شما در حال شنود است و می بایست سریع آن را قطع نمایید!)

نمایش چهار ایموجی برای اطمینان از وجود امنیت در تماس صوتی تلگرام

علاوه بر این ها شما می توانید مشخص کنید که از چه کسانی نمی خواهید تماس دریافت کنید که در لینک مربوطه روش انجام این کار به صورت کامل آموزش داده شده است.

در ادامه به روش فعال سازی تماس صوتی تلگرام می پردازیم…

روش فعال سازی تماس صوتی تلگرام:

روش فعال سازی تماس صوتی هر کاربر در تلگرام کمی غیر عادی است اما به راحتی انجام می پذیرد.

برای این کار، پس از به روزرسانی تلگرام خود کافیست از یکی از دوستانتان که تماس صوتی او فعال شده است بخواهید تا با شما تماس بگیرد. روش گرفتن تماس و مکالمه در این مطلب آموزش داده شده است.

پس از برقراری تماس و مکالمه، به هنگامی که تماس شما به اتمام برسد تلگرام از شما و طرف مقابلتان می خواهد تا از ۱ تا ۵ ستاره به کیفیت تماس خود امتیاز دهید. پس از انتخاب امتیاز مورد نظر ok را لمس نمایید.

روش فعال سازی تماس صوتی تلگرام

از آن پس تماس صوتی تلگرام در اختیار شما خواهد بود و می توانید به راحتی با هر فردی که خواسته باشید به صورت آنلاین و رایگان تماس صوتی برقرار کرده و لذت ببرید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید