- تبلیغات -
3
(2)

قابلیت تماس تصویری امکان جدیدی است که به اینستاگرام اضافه شده است. کاربران از طریق دایرکت می توانند با دوستان خود تماس برقرار کنند. این تماس در بستر اینترنت انجام می شود و هزینه بسیار کمی دارد.

هم چنین از کیفیت تصویری بالایی برخوردار است. نکته قابل توجه در تماس تصویری در اینستاگرام امکان چت گروهی می باشد. به این صورت که شما می توانید همزمان با چند نفر بصورت گروهی تماس تصویری برقرار کنید.

برای استفاده از تماس تصویری در اینستاگرام مطلب زیر را دنبال کنید. با یادیت همراه باشید.

تماس تصویری در اینستاگرام

در نسخه های قدیمی تر اینستاگرام فقط در بخش دایرکت امکان ارسال پیام وجود داشت. اما در بروزرسانی های اخیر امکانات دیگری به بخش دایرکت اضافه شده است.

با اضافه شدن ارسال پیام صوتی (ویس) و تماس تصویری، اینستاگرام را به پیام رسانی پیشرفته تبدیل کرده است. قبل از برقراری تماس ویدئویی به نکات زیر توجه نمایید:

  1. برای برقراری تماس ویدئویی باید شخص مقابل نیز از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده کند. در غیر اینصورت در بخش دایرکت آیکون تماس تصویری را ندارد و قادر به پاسخگویی نیست.
  2. حداکثر ۴ نفر را می توانید وارد چت ویدئویی گروهی کنید.
  3. برای دریافت تماس، اعلانی در بالای گوشی یا صفحه اصلی تلفن شما نمایش داده نمی شود. فقط از طریق آیکون تماس تصویری در دایرکت می توان متوجه تماس دریافتی شد.
  4. تماس های دریافتی بی پاسخ را می توانید در بخش دایرکت مشاهده نمایید.

اگر می خواهید با نحوه تماس تصویری در اینستاگرام آشنا شوید، مراحل زیر را دنبال کنید:

نحوه برقراری تماس تصویری در اینستاگرام

آخرین نسخه اینستاگرام را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید. برای این کار بعد از ورود به فروشگاه مجازی، نام Instagram را در کادر جستجو Search وارد نمایید.

- تبلیغات -

سپس از لیست جستجو روی نام برنامه بزنید. بعد از ورود به صفحه برنامه دکمه Update را انتخاب کنید. کمی منتظر بمانید تا بروزرسانی انجام شود.

برنامه Instagram را اجرا کنید. روی آیکون Home بزنید تا وارد صفحه اصلی شوید. سپس از بالای صفحه سمت راست آیکون دایرکت را لمس نمایید.

در بخش دایرکت نام مخاطب موردنظر خود را پیدا کنید. اگر نام مخاطب در لیست نبود، نام اکانت او را در کادر جستجو وارد نمایید. سپس روی نام اکانت بزنید تا وارد دایرکت شخص شوید.

در محیط دایرکت، ابزارهایی برای ارسال پیام متنی و صوتی و عکس مشاهده می کنید. روی آیکون تماس تصویری بزنید. این آیکون در بالای صفحه سمت راست قرار دارد.

انتخاب آیکون تماس تصویری

منتظر بمانید تا شخص موردنظر پاسخ دهد. به این ترتیب تماس تصویری در اینستاگرام برقرار می شود.

حین برقراری تماس چند آیکون در بالای صفحه مشاهده می کنید:

از آیکون شماره یک برای جابجایی دوربین جلو استفاده می شود. آیکون میکروفن برای قطع و وصل کردن صدا در زمان تماس است.

آیکون دوربین جهت برقراری تماس تصویری و آیکون آخر برای کوچک کردن تصویر خودتان و بزرگ کردن تصویر شخص مقابل به کار می رود.

با انتخاب ضربدر می توانید به تماس خاتمه دهید.

برقراری تماس تصویری در اینستاگرام

اگر شخص موردنظر قادر به پاسخ گویی نبود، کافی ست روی Cancel بزنید تا تماس قطع شود. با انتخاب Call again می توانید مجدد با شخص تماس بگیرید.

تماس ناموفق

توجه کنید که برای ایجاد چت تصویری گروهی باید قبل از تماس گروه خود را ایجاد کنید. سپس وارد دایرکت گروه شوید و روی آیکون تماس تصویری بزنید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید