- تبلیغات -
3.9
(50)

امروزه با توجه به افزایش کارکردهای گوشی های هوشمند، بسیاری از افراد تمایل دارند که فیلم های خود را در این دستگاه ها تماشا کنند. نرم افزار MX Player جز بهترین پلیرها برای گوشی های اندرویدی می باشد.

حتما برای شما نیز پیش آمده است که فیلمی در اختیار داشته اید که سرعت پیش فرض پخش آن یا سرعت صحبت کردن گوینده زیاد بوده و در نتیجه برخی از گفته ها برای شما نامفهوم هستند و می خواهید سرعت پخش آن را کاهش دهید تا  بتوانید تمامی صحبت های داخل ویدئو را تشخیص دهید.

علاوه بر این ممکن است در فیلم مورد نظر شما گوینده یا بازیگران آنقدر آرام و شمرده صحبت کنند که حوصله ی شما را سر ببرند و در این زمان تصمیم بگیرید تا سرعت اجرای فیلم را افزایش دهید.

خوشبختانه نرم افزار MX Player امکان تغییر سرعت پخش فیلم را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای یادگیری روش کاهش یا افزایش سرعت پخش فیلم در برنامه MX Player گوشی خود، در ادامه با یادیت همراه باشید.

قبل از شروع، اگر شما می خواهید فیلم خود را در کامپیوتر تماشا کنید و نیاز به افزایش یا کاهش سرعت پخش آن نیز دارید، پیشنهاد می کنیم مقاله ی افزایش سرعت پخش فیلم در KMPlayer را نیز بخوانید.

روش تغییر و کاهش یا افزایش سرعت پخش فیلم در برنامه MX Player گوشی های اندروید:

برای تغییر سرعت پخش فیلم در اندروید، ابتدا ویدئوی مورد نظر را، در MX Player اجرا کنید.

حالا روی صفحه ضربه بزنید تا گزینه های اپلیکیشن نمایش داده شوند. سپس آیکون سه نقطه در سمت راست نوار بالا را لمس کنید.

- تبلیغات -

ورود به منو برای افزایش سرعت پخش فیلم در برنامه MX Player

پس از آن Play را انتخاب کنید.

روش تغییر سرعت پخش فیلم در برنامه MX Player گوشی های اندروید

و در مرحله ی بعد روی Speed ضربه بزنید.

روش افزایش یا کاهش سرعت پخش فیلم در اپلیکیشن MX Player

حالا یک کادر کوچک در گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش با عنوان Playback speed، مشابه با تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که می توانید از آن برای افزایش یا کاهش سرعت پخش استفاده کنید.

در این کادر سرعت پخش بر حسب درصد نمایش داده می شود. بنابراین سرعت عادی پخش فیلم ۱۰۰ درصد می باشد.

حالا هرچه این عدد از ۱۰۰ کوچکتر باشد سرعت پخش فیلم از حالت عادی کمتر و هرچه این عدد از ۱۰۰ بزرگتر باشد، سرعت پخش فیلم از حالت عادی آن بیشتر خواهد بود.

شما می توانید با لمس عدد، از طریق کیبورد مجازی گوشی، عدد مورد نظر خود را برحسب درصد وارد کنید و یا با استفاده از آیکون های مثبت و منفی دو طرف عدد، به ترتیب این عدد را افزایش یا کاهش دهید. می توانید با نگه داشتن طولانی تر انگشت خود روی آیکون های مثبت یا منفی، خیلی سریعتر و راحت تر این عدد را تغییر دهید.

البته توجه داشته باشید که میزان کاهش یا افزایش سرعت پخش فیلم در MX Player دارای محدودیت می باشد و شما می توانید سرعت اجرای ویدئو را حداکثر تا یک چهارم سرعت عادی کاهش و یا تا چهار برابر افزایش دهید. بنابراین شما می توانید در کادر مربوطه عددی در بازه ی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد وارد کنید.

تغییر سرعت پخش فیلم در برنامه MX Player گوشی های اندروید

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.9 / 5. تعداد رای دهندگان: 50

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

5 دیدگاه‌ها

  1. سلام ببخشید برای من گزینه سرعت خاموشه علتش چیه؟! برای بعضی ویدیوها اینطوریه که به وسیله ی zd screen recorder فیلم گرفته شده.

    • سلام پریسای عزیز
      دلیل این مشکل رو نمی دونم اما اگر امکانش هست فیلم ضبط شده توسط برنامه ای که گفتید رو در نهایت با فرمت دیگری ذخیره کنید و یا با نرم افزارهای تبدیل فرمت ویدئویی، فرمت فیلم رو تغییر بدید، شاید با پخش فیلم ضبط شده با فرمت های دیگر، مشکل تغییر سرعت برطرف شود.
      موفق باشید…

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید