- تبلیغات -
4.2
(10)

حتما برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید دو یا چند فیلم را به ترتیب دلخواه خود با هم ادغام کنید تا ایجاد یک ویدئوی واحد کنند.

در مطالب گذشته یادیت روش اتصال چند فیلم با استفاده از نرم افزار فرمت فکتوری را آموزش دادیم. در این مطلب می خواهیم روش اتصال چند ویدئو را با نرم افزار قدرتمند WonderFox HD Video Converter Factory Pro آموزش دهیم.

این نرم افزار دارای امکانات بسیاری مانند تبدیل فرمت انواع ویدئوها، تبدیل ویدئوهای SD به HD یا حتی HD به FHD و ۴K، افزودن جلوه ویژه به فیلم و اتصال چند ویدئو می باشد و این در حالی است که دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است و هر کسی می تواند از آن استفاده کند.

مزیت این نرم افزار نسبت به انواع مشابه امکان پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدئویی از جمله فرمت فیلم های ضبط شده تلویزیون می باشد.

شما می توانید نرم افزار HD Video Converter Factory Pro را با حجمی نه چندان زیاد از اینترنت دانلود و آن را به راحتی نصب و فعال نمایید.

در ادامه با یادیت همراه باشید تا چگونگی چسباندن چند فیلم به هم با نرم افزار WonderFox HD Video Converter Factory را بیاموزید.

چسباندن چند فیلم به هم با نرم افزار WonderFox HD Video Converter Factory:

انتخاب و معرفی ویدئوهای مورد نظر به نرم افزار:

برای این منظور، پس از این که وارد نرم افزار شدید ابتدا باید ویدئوهای مورد نظر خود را به آن معرفی کنید.

- تبلیغات -

برای این کار، از نوار بالا، روی Add Files کلیک کنید.

روش چسباندن چند فیلم به هم با نرم افزار WonderFox HD Video Converter Factory

پنجره ای پیش روی شما باز می شود که با استفاده از آن باید فیلم های مورد نظر خود را برای ترکیب کردن با هم انتخاب کنید. شما می توانید یکی یکی این ویدئوها را انتخاب کنید یا با نگه داشتن کلید Ctrl کیبورد، چند ویدئو را انتخاب کنید و سپس روی Open کلیک نمایید.

انتخاب و معرفی ویدئوهای مورد نظر به نرم افزار برای چسباندن به هم

خواهید دید فیلم ها به صورت یک لیست در نرم افزار نمایش داده می شود.

همچنین برای انتخاب و افزودن فیلم های بیشتر می توانید فرآیند بالا را تکرار کنید و بعد از کلیک روی Add Files، فیلم های دیگری را انتخاب نمایید.

تعیین ترتیب ویدئوها برای ادغام آن ها:

پس از انتخاب ویدئوها، نوبت به ادغام آن ها می رسد. برای این منظور روی دکمه Merge در پایین پنجره برنامه کلیک کنید.

تعیین ترتیب ویدئوها برای ادغام آن ها

پنجره جدید برای ادغام فیلم ها به ترتیب دلخواه شما باز می شود که شامل دو بخش بالا و پایین می باشد. در بخش بالا ویدئوهای موجود برای ادغام نمایش داده می شوند و در بخش پایین، شما می توانید آن ها را به ترتیب دلخواه در کنار هم قرار دهید تا درنهایت آن ها را به هم متصل کنید.

برای چسباندن ویدئوها به هم ابتدا، اولین فیلم مورد نظر را از بخش بالا انتخاب کنید و سپس روی دکمه Merge در نوار وسط کلیک کنید تا به کادر پایینی افزوده شود.

انتخاب ویدئوی ابتدایی

حالا نوبت به ویدئو دوم می رسد. برای این منظور روی ویدئوی دوم مورد نظر خود در بخش بالایی کلیک کنید و حالا، گزینه Add را بزنید. می بینید که فیلم دوم نیز به قسمت پایینی افزوده می شود.

انتخاب ویدئوی دوم و ویدئوهای بعدی

شما می توانید به همین روش فیلم سوم، چهارم و … را به بخش پایینی به ترتیب دلخواه اضافه کنید.

اما اگر پس از افزودن بخواهید ترتیب ویدئوهای افزوده شده را تغییر دهید کافیست روی فیلم موردنظر خود کلیک کنید تا در حالت انتخاب قرار بگیرد و سپس با استفاده از فلش های سمت راست و چپ، ویدئوی انتخابی را به راست و چپ هدایت کنید و همین کار را برای ویدئوهای دیگر نیز انجام دهید تا ترتیب مورد نظر شما ایجاد شود.

روش تغییر ترتیب ویدئوها برای ادغام آن ها

برای مثال ما فایل VIDEO 3 را به سمت چپ هدایت کرده ایم تا قبل از VIDEO 2 قرار بگیرد.

با استفاده از گزینه Remove نیز می توانید ویدئوی انتخابی خود را حذف کنید.

توجه داشته باشید که فیلم ها به همان ترتیبی که در این قسمت شما آن ها را مرتب کرده اید قرار خواهند گرفت. برای ادامه OK را بزنید.

پایان مرتب کردن ویدئوهای انتخابی

انجام تنظیمات پایانی و شروع فرآیند اتصال ویدئوها به هم:

پس از آن به صفحه اولیه برنامه باز خواهید گشت و خواهید دید که چند ویدئوی شما در لیست نرم افزار، به صورت یک ویدئو نمایش داده می شود. البته این پایان کار نیست!!

ممکن است بخواهید قبل از شروع اتصال ویدئوها، فرمت آن ها را نیز تغییر دهید یا رزولوشن آن را افزایش دهید یا بسیاری دیگر از تنظیمات را روی آن انجام دهید. این کار در این نرم افزار به راحتی قابل انجام است و به صورت کامل در مقاله آموزش تبدیل فرمت انواع فیلم به فرمت های ویدئویی یا صوتی دیگر با HD Video Converter شرح داده شده است.

اما اگر بخواهید مسیر ذخیره سازی فایل ویدئویی ادغام شده را مشاهده کنید، کافیست به نوار پایین سمت چپ نرم افزار، رو به روی عبارت Output Folder توجه کنید. همچنین می توانید با استفاده از آیکون به شکل پوشه در انتهای این نوار، مسیر ذخیره سازی را به محلی دلخواه تغییر دهید.

در انتها برای آغاز عملیات چسباندن ویدئوها به هم، روی دکمه Run کلیک کنید.

شروع فرآیند چسباندن فیلم ها به هم با نرم افزار HD Video Converter Factory

این فرآیند بسته به حجم فیلم ها، تعداد آن ها و تنظیماتی که شما انجام داده اید می تواند کمی به طول انجامد.

پس از پایان آن، پیام موفقیت آمیز بودن فرآیند نمایش داده می شود و شما می توانید با مراجعه به پوشه ذخیره سازی فایل های خروجی، از ویدئوی ادغام شده خود استفاده نمایید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 10

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

3 دیدگاه‌ها

  1. سلام، ببخشید اگر بخوام دو کلیپ رو در کنار هم قرار بدم در صورتی که هردو کلیپ رو صفحه باشن و همینطور اول یکیشون پلی بشه و بعد از اینکه تموم شد دیگری پخش شه چیکار کنم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید