- تبلیغات -
0
(0)

اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعی محبوب در دنیا می باشد که به دلیل ویژگی های جدیدی که در هر آپدیت به آن افزوده می شود مانند استوری، لایو، تلویزیون آنلاین و … روز به روز جذابیت آن برای کاربران بیشتر می شود.

یکی از قابلیت هایی که از ابتدای پیدایش اینستاگرام، همواره به همراه آن بوده، امکان لایک کردن (Like) پست هایی است که توسط دیگران منتشر شده اند و شما پس از مشاهده ی آن ها، در صورت دوست داشتن آن پست، این احساس را با دو بار ضربه زدن به پست یا لمس دکمه ی به شکل قلب در زیر پست به کاربر فرستنده، ابراز کرده و آن را لایک می کنید.

اما پس از مدتی ممکن است شما بخواهید به پست هایی که آن ها را لایک کرده اید دسترسی پیدا کنید، آن ها را دوباره مشاهده کرده و حتی لایک خود را از آن ها بردارید و اصطلاحا آن ها را آنلایک (Unlike) نمایید.

اینستاگرام دارای بخشی است که لیستی کاملی از پست هایی که شما لایک کرده اید را نمایش می دهد و این اصلا فرقی نمی کند که شما پست کدام کاربران را لایک کرده باشید.

در ادامه با یادیت همراه باشید تا روش دسترسی به لیست کامل پست های لایک شده توسط خودتان در اینستاگرام را بیاموزید.

مشاهده لیست کامل پست های لایک شده توسط خود در اینستاگرام:

برای این منظور ابتدا وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید. می توانید این کار را با لمس تصویر پروفایل خود یا آیکون به شکل یک شخص در سمت راست نوار پایین انجام دهید.

حالا از نوار بالا روی آیکون منو ضربه بزنید و سپس از پایین منو، Settings را انتخاب نمایید.

- تبلیغات -

ورود به تنظیمات اینستاگرام برای مشاهده پست های لایک شده توسط خود

در قسمت تنظیمات بخشی با عنوان Posts You’ve Liked یا “پست هایی که پسندید” وجود دارد که با انتخاب آن تمامی پست هایی که از ابتدای پیوستن به اینستاگرام تاکنون آن ها را لایک کرده اید نمایش داده می شوند.

روش مشاهده لیست کامل پست های لایک شده توسط خود در اینستاگرام

شما می توانید به پایین این لیست بروید و با لمس آیکون “به اضافه” در پایین لیست، پست های لایک شده ی قدیمی تر را مشاهده نمایید.

مشاهده لیست کامل پست های لایک شده توسط خود در اینستاگرام

همچنین با لمس هر یک از این تصاویر یا ویدئوها، می توانید به صفحه ی مربوط به آن پست مراجعه کرده و آن را دوباره مشاهده کنید یا با لمس آیکون به شکل قلب در پایین پست لایک خود را از آن پست بردارید.

در صورتی که می خواهید تمامی پست های لایک شده خود از ابتدا تاکنون را به صورت یکجا آنلایک کنید می توانید برای یادگیری روش این کار، روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید