- تبلیغات -
4
(103)

اگر شما نیز فعالیت مستمری در اینستاگرام دارید پس حتما افراد بسیاری را فالوو کرده اید و دنبال کننده ی پست های کاربران بسیاری هستید.

اما گاهی اوقات به دلایلی تصمیم می گیرید کاربری را از لیست فالووینگ های خود خارج کنید که در مطالب یادیت به صورت کامل به آموزش روش حذف تکی تکی فالووینگ های دلخواه پرداختیم.

با این حال در بسیاری از اوقات شما می خواهید تعداد زیادی از فالووینگ های خود را حذف کنید که در این صورت روش آموزش داده شده در مقاله ی اشاره شده زمانگیر و غیر منطقی به نظر می رسد و شما صد در صد انتخاب فالووینگ های مورد نظر و سپس حذف یکجای آن ها را انتخاب می کنید.

با این وجود متاسفانه اینستاگرام قابلیت انتخاب چند مورد از فالووینگ ها و سپس حذف دسته جمعی آن ها را ندارد و شما برای این منظور باید از اپلیکیشن های جانبی استفاده کنید.

برنامه های بسیاری در فروشگاه گوگل پلی وجود دارند که شما با استفاده از آن ها می توانید وارد اکانت خود شوید و فالووینگ های مورد نظر خود را به صورت یکجا حذف کنید ولی متاسفانه اکثر این برنامه ها پولی هستند و شما پس از حذف حدود ۵۰ عدد از فالووینگ ها، حتما باید مبلغی را پرداخت کنید تا محدودیت برنامه برداشته شود و شما بتوانید بقیه ی فالووینگ های خود را حذف نمایید.

اما برنامه ی Cleaner Pro یک برنامه ی رایگان و کم حجم برای حذف دسته جمعی فالووینگ های اینستاگرام می باشد که از طریق لینک زیر می توانید این برنامه را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن Cleaner Pro 2.0.0

- تبلیغات -

در ادامه با یادیت همراه باشید تا روش حذف دسته جمعی فالووینگ های اینستاگرام را با استفاده از برنامه ی Cleaner Pro بیاموزید.

روش حذف یکجای فالووینگ های اینستاگرام با استفاده از برنامه Cleaner Pro:

مقدمات استفاده از اپلیکیشن Cleaner Pro:

پس از دانلود برنامه آن را در گوشی خود نصب کنید و سپس وارد آن شوید.

در مرحله ی اول موافقت نامه ای نمایش داده می شود که برای قبول آن باید گزینه ی AGREE را در نوار بالا، لمس نمایید.

حالا شما باید وارد با استفاده از برنامه ی Cleaner Pro وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. برای این منظور دو کادر برای شما نمایش داده می شود که در کادر اول باید نام کاربری اکانت اینستاگرام خود و در کادر دوم رمز عبور آن را وارد کنید و سپس روی Login with Instagram ضربه بزنید.

در صورتی که اطلاعات اکانت را به درستی وارد کرده باشید، با موفقیت وارد آن شده و صفحه ای مشابه تصویر برای شما نمایش داده می شود.

روش انتخاب و حذف یکجای فالووینگ های دلخواه از اکانت اینستاگرام:

برای مشاهده لیست فالووینگ ها و حذف دسته جمعی آن ها از نوار پایین، Following را انتخاب نمایید.

حالا شما باید کاربرانی را که می خواهید از لیست فالووینگ های خود حذف کنید انتخاب نمایید. برای این منظور کافیست تصویر پروفایل کاربر مورد نظر را لمس کنید تا قرمر رنگ شود. اگر می خواهید کاربران را به صورت یکجا انتخاب کنید از نوار بالا روی OPTION ضربه بزنید تا منویی مشابه تصویر زیر نمایش داده شود.

با انتخاب Select all از این منو تمامی فالووینگ ها انتخاب می شوند، با انتخاب Deselect all تمامی کاربران انتخاب شده از انتخاب خارج می شوند و بالاخره با انتخاب Invert selection کاربران انتخاب شده از انتخاب خارج و کاربران انتخاب نشده انتخاب می شوند.

انتخاب فالووینگ های مورد نظر از اکانت اینستاگرام برای حذف یکجا

پس از انتخاب دسته جمعی کاربران، اگر می خواهید انتخاب شده ها را ویرایش کنید کافیست دوباره عکس هر پروفایل را لمس کنید.

پس از انتخاب نهایی فالووینگ های مورد نظر، برای حذف آن ها از نوار بالا روی UNFOLLOW ضربه بزنید.

آنفالوو کردن یکجای فالووینگ های دلخواه خود از اکانت اینستاگرام

از شما در مورد اطمینان برای حذف یکجای تمامی این فالووینگ ها سوالی پرسیده می شود که برای تایید باید OK را انتخاب کنید.

حذف یکجای فالووینگ های دلخواه از اکانت اینستاگرام

سپس حذف فالووینگ ها آغاز شده و بسته به تعداد آن ها به طول خواهد انجامید.

پس از پایان این کار نتیجه مشابه با تصویر زیر به شما نمایش داده می شود و می توانید متوجه تعداد کاربران با موفقیت آنفالوو شده و تعداد آنفالوو نشده ها شوید.

نتیجه انجام عملیات آنفالوو کردن یکجای فالووینگ های اینستاگرام

توجه داشته باشید که به دلیل محدودیت هایی که خود اینستاگرام اعمال کرده است شما هر بار می توانید تا حدود ۲۰۰ کاربر را به صورت یکجا آنفالوو کنید و برای آنفالوو کردن بقیه، باید دوباره مراحل بالا را در زمانی دیگر طی نمایید.

در پایان پیشنهاد می کنیم که برای یادگیری روش حذف یکجای پست های اینستاگرامی، به این مطلب نیز سر بزنید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4 / 5. تعداد رای دهندگان: 103

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

5 دیدگاه‌ها

    • سلام مهرشاد عزیز
      روشی داخل پست توضیح داده شده است اما ترجیحا تمام فالووینگ ها رو به صورت یکجا حذف نکنید تا اکانتتون به مشکل بر نخوره.
      موفق باشید.

  1. چقدر شما دزد هستید خخخ خوبه پسورد دوگانه گذاشته بودم واسه پیجم نزدیک بود پیجم به فنا برد لعنت بر ما ایرانی ها که دزد جماعتش و ذات نداریم

    • سلام دوست عزیز
      این قبیل نرم افزارهای غیر رسمی، از نظر امنیت تضمین شده نیستند چرا که از منبع معتبری منتشر نشده اند. بنابراین در صورتی که امنیت اکانتتان برای شما مهم است، سعی کنید از این نرم افزارها استفاده ننمایید.
      موفق باشید…

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید