- تبلیغات -
3
(84)

امروزه و با گسترش تبلت ها و گوشی های اندروید، شاید بسیاری از کاربران این دستگاه ها را برای تماشای فیلم های مورد علاقه خود انتخاب کنند و اپلیکیشن MX Player جز بهترین اپلیکیشن های موجود برای پخش فیلم در سیستم عامل اندروید می باشد.

در این بین افراد بسیاری هستند که علاقه به تماشای فیلم های خارجی دارند و معمولا این فیلم ها را با استفاده از زیرنویس های موجود برای آن ها مشاهده می کنند.

در مطالب گذشته ی یادیت روش نمایش زیرنویس فیلم در برنامه ی MX Player را آموزش دادیم.

البته برخی از فیلم ها وجود دارند که زیرنویس آن ها به صورت ادغام شده و چسبیده به خود فیلم ارائه می شود. با این حال ممکن است شما نخواهید فیلم را با زیرنویس آن مشاهده کنید و در نتیجه می خواهید زیرنویس آن را حذف کنید. متاسفانه تا امروز نرم افزار تحت سیستم عامل اندروید برای حذف زیرنویس فیلم ها ارائه نشده است و برای حذف دائمی زیرنویس فیلم بهتر است از نرم افزارهای سیستم عامل ویندوز استفاده کنید.

با این حال در صورتی که از اپلیکیشن MX Player اندروید برای تماشای فیلم خود استفاده می کنید می توانید حین تماشای فیلم، نمایش زیرنویس چسبیده به آن را حذف نمایید. البته این در صورتی است که زیرنویس مربوطه روی فیلم حک نشده باشد و توسط یک فایل جداگانه به آن چسبیده باشد.

به هر حال در صورتی که شما خودتان به صورت دستی زیرنویس فیلم را در MX Player نمایش داده اید یا از همان ابتدا زیرنویس به آن چسبیده بوده و حالا می خواهید نمایش این زیرنویس را غیر فعال کنید، در ادامه ی این مطلب با یادیت همراه باشید تا روش حذف نمایش زیرنویس فیلم در MX Player گوشی های اندروید را بیاموزید.

حذف زیرنویس های نمایش داده شده فیلم در اپلیکیشن MX Player گوشی های اندروید:

روش حذف زیرنویس های نمایش داده شده فیلم در اپلیکیشن MX Player بسیار آسان است.

- تبلیغات -

برای این منظور کافیست ابتدا فیلم مورد نظر خود را در اپلیکیشن MX Player پخش نمایید.

حالا روی صفحه نمایش فیلم در این برنامه ضربه بزنید تا گزینه های مربوطه نمایش داده شوند.

پس از آن آیکون به شکل زیرنویس (سومین آیکون) در سمت راست نوار بالا را لمس کنید.

حذف زیرنویس های نمایش داده شده فیلم در اپلیکیشن MX Player گوشی های اندروید

پس از این کار پنجره ی جدیدی باز می شود که شامل لیستی از تمامی زیرنویس های فعال شده در فیلم می باشد.

زیرنویس هایی که مربع آن ها تیک دار است، زیرنویس هایی هستند در حال نمایش هستند بنابراین شما برای غیر فعال کردن نمایش هر یکی از این زیرنویس ها می توانید تیک مربع آن را بردارید. در صورتی تیک تمامی مربع ها را بردارید، نمایش تمامی زیرنویس ها متوقف می شود.

روش حذف زیرنویس های نمایش داده شده فیلم در MX Player گوشی اندروید

پس از آن نیز با لمس دکمه ی بازگشت گوشی یا لمس بخشی از صفحه نمایش گوشی که شامل پنجره ی فعال سازی یا غیر فعال سازی نمایش زیرنویس ها نباشد، می توانید از این پنجره خارج شده و به تماشای فیلم خود بدون زیرنویس بپردازید.

علاوه بر این در صورتی که خواستید نمایش زیرنویس های غیر فعال شده را فعال کنید کافیست همان مسیر بالا را طی کنید و دوباره تیک زیرنویس های مورد نظر خود را فعال نمایید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3 / 5. تعداد رای دهندگان: 84

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید