- تبلیغات -
3.5
(6)

Camtasia Studio نرم افزاری قدرتمند برای ضبط و ویرایش صدا و تصویر فیلم از صفحه نمایش ویندوز است. این نرم افزار چند رسانه ای دارای قابلیت های زیادی است. یکی از این قابلیت ها امکان زوم روی قسمتی از فیلم است تا برای بیننده قابل مشاهده باشد. هم چنین با استفاده از این نرم افزار می توان خروجی های مختلفی از فیلم گرفت که این نرم افزار را بین کاربران محبوب کرده است.

در حال حاضر آپدیت ۹ این نرم افزار منتشر شده است که متاسفانه در کرک نرم افزار Camtasia Studio 9 مشکل دارد. کرک نسخه ۹ یک بار مصرف است. یعنی بعد از هر بار اجرای برنامه باید مجددا آن را کرک نمود. حتی اگر به اینترنت متصل نباشید.

با روش زیر دیگر نیازی نیست بعد از اجرای برنامه آن را کرک کنید و کاملا این مشکل حل خواهد شد.

با یادیت همراه باشید تا کرک نرم افزار Camtasia Studio 9 را به شما عزیزان آموزش دهیم.

آموزش کرک نرم افزار Camtasia Studio 9

کرک نرم افزار Camtasia Studio 9

قبل از کرک نرم افزار Camtasia Studio 9 ابتدا فایل Keygan را دانلود کنید.

سپس به مسیر نصب نرم افزار بروید:

- تبلیغات -

C:\ProgramData\TechSmith\Camtasia Studio 9

در پوشه Camtasia Studio 9 فایل RegInfo.ini را پیدا کرده و آن را با Notepad باز کنید. سپس کد زیر را در فایل جایگزین کنید:

[RegistrationInfo]

RegisteredTo=WebLoox

RegistrationKey=

ValidationData1=

حال فایل Keygan را اجرا کنید. روی دکمه Generate کلیک کنید تا کدی تولید کند. کد را مقابل RegistrationKey= کپی کنید. سپس فایل RegInfo.ini را ذخیره کرده و ببندید.

روی فایل RegInfo.ini کلیک راست کنید تا به قسمت Properties بروید. سپس در تب General تیک Read-only را بگذارید. برای ذخیره تغییرات روی دکمه ok کلیک نمایید.

نرم افزار را اجرا کنید تا از منوی Edit و در قسمت Preferences روی تب Advanced بروید و گزینه Hardware Acceleration را بزنید. فراموش نکنید که روی دکمه ok کلیک کنید تا ذخیره شود.

خب تا اینجا مراحل کرک نرم افزار Camtasia Studio 9 به پایان رسیده است. کافی ست نرم افزار را ببندید و مجددا اجرا کنید. اگر روی Share کلیک کردید و دوباره خطا را مشاهده کردید اصلا نگران نباشید. زیرا بعد از گرفتن خروجی دیگر اثری از متن روی فیلم نمی بینید.

برای دانلود فایل Keygan کلیک کنید

رمز فایل: www.yadit.ir

 

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

4 دیدگاه‌ها

  1. سلام. من فایل reglnfo.ini به همراه کد Keygan درست کردم و همه چیز رو در محل نصب ذخیره کردم. وقتی نرم افزار رو باز کردم از بین دو گزینه enter code و free trial، دومی و نوع استفاده از نرم افزار رو personal project انتخاب کردم. وقتی به قسمت advanced رفتم، گزینه Hardware Acceleration رو روی حالت recommended که بود سیو کردم و یه بار رکورد گرفتم ولی اون متن کمتازیا از روی فیلمم نرفت. جایی رو اشتباه کردم؟ می تونم درستش کنم یا دیگه کار از کار گذشته؟

    • سلام دوست عزیز
      اگر کرک به درستی نصب نشده، پیشنهاد می کنم یک بار نرم افزار و کرک اون رو به همراه فایل های ریجستری ایجاد شده در ویندوز رو با استفاده از نرم افزار Your Uninstaller حذف کنید سپس دقیقا همانند آموزش ارائه شده و با کمک برنامه ای که لینک آن در آموزش داده شده است اقدام نمایید.
      موفق باشید.

    • سلام دوست گرامی
      اگر این فایل وجود ندارد، خودتون اون رو ایجاد کنید و سپس کدهای ارائه شده در آموزش بالا رو در اون وارد کرده و روند رو طبق آنچه گفته شده ادامه بدید.
      موفق باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید