- تبلیغات -
4
(20)

چند مدتی هست که اینستاگرام قابلیت ارسال استوری را معرفی کرده است و پس از آن نیز امکان ارسال ویدئوی زنده یا همان Live را به آن افزوده است.

همان طور که می دانید با استفاده از قابلیت استوری اینستاگرام، شما می توانید لحظات خود را به صورت آنی و داستان گونه با دوستان خود به اشتراک بگذارید. استوری ها حداکثر به مدت ۲۴ ساعت برای فالوورهای شما نمایش داده می شود و پس از آن به بایگانی خصوصی شما منتقل خواهد شد.

علاوه بر این قابلیت لایو (Live) اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که به صورت زنده و مستقیم برای فالوورهای خود ویدئوهایی را ارسال کنند. اما پس از پایان Live این امکان به کاربران داده می شود که در صورت تمایل لایو خود را درست همانند یک استوری به مدت ۲۴ ساعت با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند.

اما گاهی اوقات کاربران به دلایلی می خواهند قبل از به پایان رسیدن ۲۴ ساعت استوری خود را به کلی پاک کنند. در ادامه ی این مطلب به آموزش روش حذف استوری (Story) یا لایو ارسال شده در اینستاگرام می پردازیم.

البته توجه داشته باشید که با استفاده از این روش، استوری نه تنها از لیست استوری های قابل مشاهده ی فالوورهایتان، بلکه از آرشیو خصوصی استوری های شما هم پاک خواهد شد. به عبارت دیگر این استوری به کلی از اینستاگرام حذف می شود.

آموزش حذف استوری (Story) ارسال شده در اینستاگرام:

اگرچه ما در این مطلب به عنوان نمونه می خواهیم استوری را که قبلا به صورت یک لایو ضبط شده است را حذف کنید، اما روش حذف تمامی انواع استوری ها در اینستاگرام درست مشابه روندی است که در ادامه توضیح داده می شود.

برای حذف استوری در اینستاگرام ابتدا استوری ارسال شده خود را باز کنید. این کار را می توانید با لمس عکس پروفایل خود در قسمت لیست استوری های قابل مشاهده در قسمت بالا سمت چپ اپلیکیشن اینستاگرام انجام دهید.

- تبلیغات -

ورود به بخش استوری های خود برای حذف استوری (Story) ارسال شده در اینستاگرام

پس از آن استوری های شما به نمایش در خواهد آمد. در صورتی قبلا چندین استوری ارسال کرده اید به آن استوری بروید که می خواهید آن را حذف کنید.

توجه داشته باشید که ما برای ارائه ی تصاویر بهتر در این آموزش از یک استوری کاملا ساده با تصویری تماما سیاه استفاده کرده ایم.

حالا قبل از آنکه مدت زمان نمایش استوری شما به پایان برسد، آیکون سه نقطه با عنوان More در گوشه ی پایین سمت راست موبایل خود را لمس کنید.

پس از آن گزینه های موجود برای این استوری برای شما نمایش داده می شود. برای حذف استوری که هم اکنون در حال نمایش می باشد، Delete را بزنید.

آموزش حذف استوری (Story) ارسال شده در اینستاگرام

پس از آن پیامی برای تایید حذف این استوری نمایش داده می شود. برای تایید نهایی دوباره گزینه ی Delete را لمس کنید.

تایید حذف استوری (Story) ارسال شده در اینستاگرام

در نهایت اینستاگرام استوری مد نظر شما را به کلی حذف خواهد کرد و دیگر برای هیچ کسی، حتی خودتان قابل برگشت و نمایش نخواهد بود!

پیشنهاد می کنیم مطلب مرتبط با این آموزش از وب سایت یادیت را نیز از دست ندهید. برای مطالعه ی آموزش خاموش کردن قابلیت ارسال کامنت در لایو (Live) اینستاگرام اینجا کلیک کنید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4 / 5. تعداد رای دهندگان: 20

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

2 دیدگاه‌ها

    • سلام دوست عزیز
      گاهی به دلیل الگوریتم ها و باگ های اینستاگرام ممکنه این مشکل به وجود بیاد. برنامه رو ببندید، گوشی رو ری استارت کنید و دوباره امتحان کنید.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید