- تبلیغات -
0
(0)

قابلیت ارسال لایو (Live) در اینستاگرام یکی از قابلیت های منحصر به فرد این شبکه ی اجتماعی می باشد که اگرچه به تازگی معرفی شده است اما مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

با استفاده از این قابلیت شما می توانید به صورت زنده و مستقیم برای دوستان و فالوورهای خود ویدئو ارسال کنید و همچنین با استفاده از نظرات و کامنت ها با آن ها در تعامل باشید.

در مطالب گذشته ی یادیت روش ارسال ویدئوی زنده (Live) در اینستاگرام و تمامی گزینه های موجود برای شما در هنگام لایو را به صورت کامل آموزش دادیم.

همان طور که گفتیم هنگامی که شما در حال ارسال لایو خود هستید، فالوورهای شما می توانند برای شما کامنت بگذارند و این کامنت ها توسط شما و دیگر شرکت کنندگان در لایو قابل مشاهده می باشد.

اگرچه قابلیت ارسال کامنت و نظر در لایو اینستاگرام بسیار کاربردی می باشد اما در برخی مواقع نیازی به آن احساس نمی شود و فرد ارسال کننده ی لایو می خواهد ارسال کامنت را در لایو خود غیر فعال کند.

خوشبختانه اینستاگرام نیز از قابلیت خاموش کردن ارسال کامنت و نظر در لایو پشتیبانی می کند. در ادامه ی این مطلب با آموزش روش خاموش کردن قابلیت ارسال کامنت در لایو (Live) اینستاگرام در خدمت شما عزیزان هستیم.

آموزش خاموش کردن قابلیت ارسال کامنت در لایو (Live) اینستاگرام:

در این آموزش ما از قبل یک لایو را در اینستاگرام شروع کرده ایم و برای آن که تصاویر گویا تر باشد پس زمینه ی تصاویر را به جای فیلم ضبط شده توسط دوربین گوشی، پس زمینه ی سیاه رنگ قرار داده ایم. قطعا لایو شما دارای پس زمینه ی زیر نخواهد بود و نمایش دهنده ی تصاویر گرفته شده توسط دوربین می باشد.

- تبلیغات -

در هنگام لایو با استفاده از کادر پایین می توانید برای کاربران خود کامنت ارسال کنید.

در گوشه ی سمت راست این کادر یک آیکون به شکل سه نقطه وجود دارد. برای خاموش کردن قابلیت ارسال کامنت در Live خود این آیکون را لمس کنید.

پس از آن منویی شامل دو گزینه برای شما نمایش داده خواهد شد.

با لمس گزینه ی اول با عنوان Turn Off Commenting به راحتی قابلیت ارسال نظر در لایو شما غیر فعال خواهد شد.

آموزش روش خاموش کردن قابلیت ارسال کامنت در لایو (Live) اینستاگرام

پس از آن همان طور که خواهید دید در کادر ارسال کامنت توسط خود شما عبارت Comments Off نمایش داده می شود و در ادامه ی این لایو نه شما و نه شرکت کنندگان در لایو شما نمی توانند کامنت ارسال کنند.

خاموش کردن موفقیت آمیز قابلیت ارسال کامنت در Live اینستاگرام

البته شما می توانید از طریق مسیر آموزش داده شده در بالا، قابلیت کامنت گذاری در لایو خود را دوباره فعال کنید.

یکی از قابلیت های جالب Live اینستاگرام امکان شرکت دوستان در آن و شروع لایو دو نفره می باشد. در پایان این مطلب پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این قابلیت اینستاگرام پست آموزش روش شروع لایو دو نفره در اینستاگرام را بخوانید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید