- تبلیغات -
0
(0)

اگرچه امروزه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام تبدیل به بستر مناسبی برای ارتباط با دوستان و به اشتراک گذاری لحظات با آن ها شده اند اما مشکلات خاص خود را نیز به همراه دارند.

یکی از این مشکلات، مزاحمت های برخی کاربران برای کاربران دیگر می باشد. ممکن است برخی کاربران اینستاگرام از طریق ۱دایرکت به شما پیام هایی بفرستند یا در زیر پست های شما کامنت هایی قرار دهند که شما اصلا دوست نداشته باشید این کار را بکنند و به عبارت دیگر آن ها شما را با این کار مورد مزاحمت قرار دهند.

در چنین مواقعی شما می توانید آن افراد را بلاک (Block) کنید. وقتی که یکی از کاربران اینستاگرام را بلاک می کنید دیگر آن فرد نمی تواند در فضای اینستاگرام شما را پیدا کند و هرچه در قسمت جستجو و فالوورها و فالووینگ های دیگران بررسی کند به هیچ عنوان شما را نخواهد یافت، چه برسد به این که بتواند ایجاد مزاحمت کند.

در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا روی بلاک کردن (Block) کاربران مورد نظر در اینستاگرام را بیاموزید…

آموزش بلاک کردن (Block) کاربران مورد نظر در اینستاگرام:

آموزش بلاک کردن (Block) کاربران مورد نظر در اینستاگرام

برای این منظور ابتدا وارد صفحه ی کاربر مورد نظر خود در اینستاگرام شوید، فرقی نمی کند که آن کاربر را فالوو کرده اید یا نه.

پس از آن علامت سه نقطه در گوشه ی بالا-سمت راست صفحه ی کاربر را لمس کنید تا لیست گزینه های موجود برای شما نمایش داده شوند.

- تبلیغات -

حالا از لیست باز شده روی Block کلیک کنید.

پس از آن پیامی مشابه تصویر زیر نمایش داده می شود تا اطمینان شما را از این کار جویا شود. برای تایید گزینه Yes, I’m sure را لمس کنید.

تایید نهایی بلاک کردن (Block) کاربر مورد نظر در اینستاگرام

پس از آن پیام User blocked نمایش داده می شود که بیانگر موفقیت آمیز بودن بلاک کردن آن کاربر از طرف شما می باشد.

پس از بلاک کردن بسیاری از اطلاعات و ارتباطات شما از جمله صفحه ی چت شما با هم و … پاک می شود و شما دیگر نمی توانید تصاویر و پست های آن فرد را مشاهده نمایید. طرف مقابل نیز به کلی اکانت شما را پیدا نخواهد کرد.

اما با رفع بلاک از طرف شما، این مشکل برطرف می شود. در صورتی که می خواهید کاربر مقابل را از حالت Block بودن در بیاورید اینجا کلیک کنید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید