- تبلیغات -

ورد پر کاربردترین نرم افزار ویرایش اسناد است که افراد بسیاری در جهان از جمله ایران از آن استفاده می کنند.

یکی از مشکلات رایج افراد از دست رفتن اسناد حین کارشون به دلایل مختلفی مانند رفتن برق و غیره می باشد که به خاطر اینکه آن اسناد ذخیره سازی نشده اند به کلی از دست می روند و این بسیار ناراحت کننده است.

البته پرونده هایی که به کلی ذخیره نشده اند را به احتمال زیاد می توان با استفاده از نسخه های جدید ورد و آفیس بازگردانی کرد که آموزش این مطلب در این لینک قرار دارد.

اما یکی از راه حل هایی که برای جلوگیری از ایجاد این مشکل یا به حداقل رساندن مشکلات ناشی از آن وجود دارد فعال کردن ذخیره سازی خودکار ورد می باشد.

برای این کار به شکل زیر عمل کنید…

فعال کردن ذخیره سازی خودکار در ورد:

مسیر طی شده:             file>>options>>save>> save autorecover information every>>your number>>ok

از تب file در نوار بالای ورد گزینه options را انتخاب کنید.

- تبلیغات -

ذخیره سازی خودکار

از نوار سمت راست در پنجره ی باز شده بر روی save کلیک کنید.

در سمت راست گزینه save autorecover information every را تیک دار کنید و در قسمت مشخص شده عدد مورد نظر خود را به دقیقه وارد کنید تا اسناد در حال ویرایش شما به صورت مداوم بعد از گذشت آن زمان به صورت خودکار ذخیره شوند.

فعال کردن ذخیره سازی خودکار در ورد

با فعال کردن گزینه دوم و تیک دار کردن آن نیز انتخاب می کنید تا اگر بدون ذخیره سازی پرونده را بستید نسخه ی ذخیره شده ی خودکار نگهداری شود.

سپس ok بزنید تا تنظیمات شما ذخیره شوند.

به این ترتیب ورد به صورت خودکار اسناد شما را بعد از گذشت زمانی معلوم ذخیره می کند و دیگر نیازی نیست نگران از دست رفتن زحمات خود در ابعاد بزرگ به صورت ناخواسته باشید چون اکثر اطلاعات تایپ شده شما حتی در صورت فراموشی ذخیره سازی توسط خودتان به صورت خودکار ذخیره می شوند.

 

- تبلیغات -
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید ...)
Loading...

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید