- تبلیغات -
4
(34)

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که تنها به بخشی یا قسمتی از یک فیلم یا موزیک نیاز داشته باشید اما مجبور باشید به خاطر همان یک بخش، کل آن فیلم یا صدا را از سایت مورد نظر به صورت کامل دانلود کنید که در این صورت حجم اینترنت بیشتری از شما مصرف می شود.

در این مطلب از یادیت می خواهیم ترفندی را به شما بیاموزیم که با استفاده از آن بتوانید ابتدا قسمتی از فیلم یا موزیک مورد نظرتان برای دانلود را که به آن نیاز دارید از بقیه فایل جدا کنید و سپس اقدام به دانلود بخش بریده شده مورد نظرتان نمایید که با این روش حجم کمتری از اینترنت شما نیز مصرف می شود.

در این آموزش ما ابتدا با استفاده از قابلیت های سایت aconvert.com، بخش مورد نظر خودمان را از فیلم یا صدا جدا کرده و می بریم و سپس آن را دانلود می کنیم.

با ما در آموزش روش بریدن و دانلود قسمتی از یک فیلم یا آهنگ توسط سایت aconvert.com همراه باشید…

دانلود قسمتی از یک فیلم یا آهنگ توسط سایت aconvert.com:

بریدن آنلاین قسمتی از یک فیلم یا آهنگ دارای لینک دانلود از یک وب سایت توسط aconvert.com:

برای این منظور ابتدا وارد سایت aconvert.com شوید.

حالا اگر می خواهید یک فیلم را برش دهید از نوار سمت چپ گزینه Video را انتخاب کنید اما اگر می خواهید قسمتی از یک موزیک را جدا کنید روی Audio کلیک کنید. ما گزینه Audio را انتخاب کرده ایم.

پس از آن از نوار بالای سایت روی گزینه Cut کلیک کنید تا انتخاب شود.

- تبلیغات -

حالا کمی پایین تر بیایید و گزینه URL را انتخاب نمایید.

پس از آن لینک فیلم یا صدای مورد نظر خود را از سایتی دلخواه در کادر موجود در سایت aconvert.com وارد کنید. منظور از لینک، همان لینکی است که برای دانلود فایل به داخل کامپیوتر خود استفاده می کنید. دقت کنید که لینک شما بسته به نوع فایل حتما دارای فرمت فیلم یا صدا باشد.

حالا نوبت به وارد کردن زمان شروع بخش مورد نظرتان برای برش و سپس تعیین مدت زمان آن می رسد. شما می توانید داخل کادر با عنوان Start position زمان شروع قسمت مورد نظرتان از فیلم را بر حسب ساعت، دقیقه و ثانیه طبق مثال موجود در زیر کادر وارد کنید. همچنین در کادر Duration می توانید مدت زمانی که بخش مورد نظرتان از فیلم به طول می انجامد را باز هم بر حسب ساعت، دقیقه و ثانیه وارد کنید.

به عنوان مثال ما از آهنگ مورد نظر بخش ثانیه ی ۱ تا ۱۸ آن را برای دانلود می خواهیم. به همین منظور در در کادر اول عبارت ۰۰:۰۰:۰۱ و در کادر دوم عبارت ۰۰:۰۰:۱۷ را وارد کرده ایم.

حالا نوبت به برش فایل می رسد. برای این منظور روی گزینه Submit کلیک کنید.

بریدن آنلاین قسمتی از یک فیلم یا آهنگ دارای لینک دانلود از یک وب سایت توسط aconvert.com

فرآیند برش فایل ویدئویی یا صوتی آغاز خواهد شد.

بریدن آنلاین قسمتی از یک فیلم یا آهنگ دارای لینک دانلود از یک وب سایت توسط aconvert.com

دانلود قسمت بریده شده از یک فیلم یا آهنگ دلخواه توسط سایت aconvert.com:

پس از پایان این فرآیند، نام فایل مورد نظر در لیستی با عنوان Output Results در انتهای صفحه قرار می گیرد. برای اجرا و دانلود بخش مطلوب بریده شده از فایل می توانید روی نام آن کلیک کنید.

علاوه بر این به جای این کار می توانید روی آیکون (آیکون دانلود فایل بریده شده نهایی توسط سایت aconvert.com) در بخش ACTION کلیک نمایید.

دانلود قسمت بریده شده از یک فیلم یا آهنگ دلخواه توسط سایت aconvert.com

پس از کلیک روی این آیکون، صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما باز می شود که شامل چند قسمت است. بخش های Dropbox و Google Drive برای ذخیره فایل بریده شده در سرویس های نامبرده می باشد. علاوه بر این با کمک بخش QR Code می توانید فایل ویدئویی یا صوتی را توسط موبایل دانلود نمایید.

اما با استفاده از لینک موجود در بخش File URL می توانید فایل را در مرورگر اجرا و سپس آن را دانلود نمایید.

دانلود قسمتی از یک فیلم یا آهنگ توسط سایت aconvert.com

پس از کلیک روی این لینک، صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما باز خواهد شد که برای دانلود فایل بریده شده نهایی کافیست روی آیکون (آیکون دانلود قسمتی از یک فیلم یا آهنگ بریده شده توسط سایت aconvert.com) کلیک کنید.

دانلود قسمتی از یک فیلم یا آهنگ بریده شده توسط سایت aconvert.com

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4 / 5. تعداد رای دهندگان: 34

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید