- تبلیغات -
0
(0)

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک صفحه از سایت به خصوصی را با فرمت PDF یا به صورت یک تصویر ذخیره کنید تا بتوانید در آینده به راحتی از آن ها استفاده کنید.

اگرچه امکان ذخیره صفحات وب سایت های دلخواه به صورت فایل PDF در مرورگرهای گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس به صورت مستقیم وجود دارد و علاوه بر این با استفاده از روش های خاصی می توان صفحات یک سایت را به صورت تصویر یا عکس با فرمت های مختلفی مانند JPG و PNG ذخیره کرد، اما در این مطلب ما می خواهیم ذخیره صفحات یک وب سایت به صورت PDF یا تصویر را به روشی متفاوت و با استفاده از وب سایت aconvert.com آموزش دهیم.

در ادامه با یادیت همراه باشید…

ذخیره صفحات یک وب سایت به صورت PDF یا تصویر توسط سایت aconvert.com:

وب سایت aconvert.com یک سایت مبدل فرمت های مختلف است، که در کنار این قابلیت، امکانات بیشتری مانند ذخیره صفحات یک سایت به صورت PDF یا تصویر را نیز ارائه می کند.

برای ذخیره صفحات یک وب سایت به صورت PDF یا تصویر، ابتدا وارد سایت aconvert.com شوید و از نوار سمت چپ گزینه آخر یعنی Webpage را انتخاب نمایید.

مشخص کردن آدرس صفحه سایت مورد نظر برای ذخیره سازی و تعیین نوع فرمت خروجی (PDF، PNG یا JPG):

حالا به قسمت سمت راست صفحه توجه کنید و در کادر با عنوان Webpage URL آدرس صفحه ی مورد نظر از سایت دلخواهی را جایگذاری نمایید.

مشخص کردن آدرس صفحه سایت مورد نظر برای ذخیره سازی آن به صورت PDF

- تبلیغات -

حالا نوبت به انتخاب فرمت فایل خروجی می رسد. این کار را می توانید از طریق لیست کشویی با عنوان Output انجام دهید. شما می توانید به دلخواه فرمت های JPG یا PNG را برای ذخیره صفحه وب به صورت تصویر یا فرمت PDF را انتخاب نمایید.

تعیین نوع فرمت خروجی (PDF، PNG یا JPG) برای ذخیره صفحه وب سایت دلخواه

انجام تنظیمات مورد نیاز برای ذخیره یک صفحه از وب سایت مورد نظر به صورت PDF یا تصویر در سایت aconvert.com:

پس از آن تنظیمات اضافه تری از جمله بخش های Authentication و Post value وجود دارند که می توانید آن ها را بدون تغییر رها کنید.

اما اگر فرمت PDF را انتخاب کرده باشید تنظیمات بیشتری پیش روی شما خواهد بود که در ادامه مختصری راجع به آن ها توضیح می دهیم.

با استفاده از لیست Orientation می توانید حالت افقی یا عمودی بودن صفحات فایل PDF را مشخص کنید. Portrait برای افقی و Landscape برای عمودی می باشد.

پس از آن لیست کشویی Forms وجود دارد که با استفاده از آن انتخاب می کنید که فرم های موجود در سایت نیز اجازه دارند تا در فایل PDF ذخیره شوند یا خیر.

لیست کشویی بعدی، Javascript است که توسط آن به کدهای جاوااسکریپت اجازه می دهید که هنگام ذخیره فایل PDF اجرا شوند یا خیر. به عنوان مثال تبلیغات لایت باکس وب سایت ها معمولا توسط کدهای جاوااسکریپت نمایش داده می شوند و در صورت انتخاب گزینه Disallow از این لیست کشویی، دستورات کد لایت باکس در فایل PDF نمایش داده نخواهد شد.

لیست کشویی بعدی Smart shrinking می باشد که با استفاده از آن تعیین می کنید که ابعاد صفحه سایت مورد نظر برای ذخیره به صورت PDF به صورت هوشمندانه کوچک شود یا خیر.

و در نهایت لیست کشویی پایانی دارای عنوان Header است که با استفاده از آن انتخاب می کنید که سربرگ سایت در فایل PDF ذخیره شود یا خیر.

شروع فرآیند ذخیره صفحه وب سایت مورد نظر توسط سایت aconvert.com و سپس دانلود فایل خروجی PDF یا تصویر:

حالا برای ذخیره صفحه وب سایت مورد نظر به صورت PDF (یا تصویر) روی Convert Now! کلیک کنید.

شروع فرآیند ذخیره صفحه وب سایت مورد نظر توسط سایت aconvert.com

پس از آن، اندکی منتظر بمانید تا فایل مورد نظر شما از صفحه وب سایت انتخابی، آماده شود.

انجام فرآیند ذخیره صفحات یک وب سایت به صورت PDF یا تصویر توسط سایت aconvert.com

پس از آماده شدن فایل، نام آن در لیست انتهای صفحه با عنوان Conversion Results قرار می گیرد. شما می توانید با کلیک روی نام فایل آن را در مرورگر خود باز و دانلود کنید.

دانلود فایل خروجی PDF یا تصویر ایجاد شده از صفحه وب سایت مورد نظر توسط سایت aconvert.com

اگر خروجی شما PDF باشد، پس از باز کردن فایل در مرورگر، با کلیک روی آیکون (آیکون دانلود فایل PDF خروجی از صفحه وب سایت مورد نظر) در نوار بالا، می توانید فایل صفحه وب سایت مورد نظر را دانلود و آن را در کامپیوتر خود ذخیره نمایید.

دانلود فایل PDF خروجی از صفحه وب سایت مورد نظر

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید