- تبلیغات -
0
(0)

همان طور که می دانید، تاریخ و زمان را می توان به چند شکل متفاوت بسته به موقعیت مورد استفاده و نظر و سلیقه ی استفاده کننده، نمایش داد.

به عنوان مثال هم می توان تاریخ را به صورت روز، سال و نام ماه (مانند ۲۱ مرداد، ۱۳۹۶) نمایش داد و هم می توان به جای نام ماه از عدد اختصاص داده شده به آن (۱۳۹۶-۰۵-۲۱) استفاده کرد و دیگر فرمت های موجود و رایج.

علاوه بر این زمان را عمدتا می توان به صورت ۱۲ ساعتی نمایش داد و عبارت های “قبل از ظهر” و “بعد از ظهر” را در کنار آن افزود، یا آن را به اختصار و به صورت ۲۴ ساعتی نمایش داد.

وردپرس نیز از این قاعده مستثنی نیست و خوشبختانه دارای قسمتی برای انتخاب و تغییر ساختار تاریخ و زمان می باشد. ساختار انتخاب شده در این قسمت بسته به پوسته ی مورد استفاده، می تواند در ظاهر سایت نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

در ادامه ی این مطلب برای یادگیری چگونگی انتخاب و تغییر ساختار تاریخ و زمان در وردپرس با ما همراه باشید…

انتخاب و تغییر ساختار تاریخ و زمان در وردپرس:

برای این منظور از نوار سمت راست قسمت مدیریت وردپرس، روی “تنظیمات” کلیک کرده و سپس وارد قسمت “همگانی” شوید.

حال در سمت چپ با دو قسمت رو به رو خواهید شد که به ترتیب دارای عنوان “ساختار تاریخ” و ساختار زمان” بوده و اولی برای انتخاب ساختار تاریخ و دومی برای انتخاب ساختار زمان می باشد.

- تبلیغات -

شما می توانید گزینه ی مورد نظر خود را، از بین لیست موجود انتخاب کنید یا با انتخاب گزینه ی آخر با عنوان “دلخواه” ساختاری دلخواه را ایجاد کرده و استفاده نمایید. البته برای ایجاد ساختار دلخواه نیاز به اطلاعات و مستنداتی دارید که می توانید با کلیک روی “مستندات برای ساختار تاریخ و زمان” به آن ها دسترسی داشته و از آن ها استفاده نمایید.

نکته ی قابل ذکر در این قسمت این است، که در صورتی که افزونه ی “وردپرس فارسی” (تقویم جلالی) در سایت شما نصب نشده باشد یا غیر فعال باشد، تاریخ و نمونه های نمایش داده شده در این قسمت شامل روز، ماه (نام ماه) و سال به صورت میلادی می باشند.

در پایان پس از انتخاب ساختارهای مورد نظر برای ذخیره سازی تغییرات و اعمال آن ها روی “ذخیره ی تغییرات” کلیک نمایید.

انتخاب و تغییر ساختار تاریخ و زمان در وردپرس

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید