- تبلیغات -
0
(0)

متاسفانه هکرهای بسیاری وجود دارند که به دلایل متعدد به دنبال هک کردن سایت های مختلف از کوچک تا بزرگ هستند تا بتوانند به کنترل پنل هاست ها و سرورها و فایل های داخل آن ها دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر هکرها ممکن است افرادی از طرق دیگر به نام کاربری و رمز عبور کنترل پنل شما دسترسی پیدا کرده باشند و بتوانند به راحتی وارد کنترل پنل شما شده و از ان سوء استفاده نمایند.

در این موارد و موارد مشابه، مشاهده ی لیستی از تاریخچه ورودها (Login) افراد به کنترل پنل در هاست ذخیره می شود و شما می توانید با مراجعه به آن، تمامی تلاش های موفق یا ناموفق برای ورود به کنترل پنل را به همراه تعداد آن ها، مشاهده کنید و در صورت پی بردن به مورد مشکوکی سریعا اقدامات لازم مانند تغییر رمز عبور را انجام دهید.

در این مطلب می خواهیم روش مشاهده ی تاریخچه ورودها (Login) به کنترل پنل DirectAdmin به صورت تصویری آموزش دهیم.

با ما همراه باشید…

مشاهده ی تاریخچه ورودها (Login) به کنترل پنل DirectAdmin:

برای مشاهده ی تاریخچه ورودها (Login) پس از ورود به کنترل پنل DirectAdmin از قسمت Your Account روی گزینه ی Login History کلیک نمایید.

مشاهده ی تاریخچه ورودها (Login) به کنترل پنل DirectAdmin

- تبلیغات -

در صفحه ای که باز می شود لیستی از آی پی هایی که به کنترل پنل وارد شده اند به همراه تاریخ و ساعت ورود و تعداد دفعات تلاش برای ورود به کنترل پنل نمایش داده می شوند که با استفاده از آن می توانید به هک شدن یا نشدن سایت و هاست خود پی برده و اقدامات لازم را به عمل آورید.

مشاهده ی تاریخچه ورودها (Login) به کنترل پنل DirectAdmin

اگر از مراجعه کاربران مزاحم و پیام های اسپم آن ها خسته شده اید، با خواندن مطلب جلوگیری از ورود کاربران مزاحم و حملات اسپم به سایت می توانید روش جلوگیری از ورود آن ها به سایت خود را با استفاده از IP Blocker کنترل پنل Cpanel را یاد بگیرید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید