- تبلیغات -
0
(0)

با گسترش دسترسی کاربران سراسر جهان به شبکه ی اینترنت، نیاز به داشتن یک صفحه ی اینترنتی برای یک فرد یا شرکت بیش از پیش احساس می شود.

در این مطلب از یادیت ما قصد داریم سه روش اصلی برای داشتن یک صفحه ی اینترنتی را آموزش دهیم.

با ما همراه باشید…

روش های راه اندازی یک صفحه اینترنتی:

شبکه های اجتماعی، آسان ترین روش راه اندازی یک صفحه اینترنتی شخصی یا شرکتی:

امروزه شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، ف.ی.س.ب.و.ک و … جز جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ی افراد را تشکیل می دهد که با وجود گوشی های اندرویدی دسترسی به آن ها بسیار آسان تر شده است.

اکثر این شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به شما یک صفحه ی اینترنتی را اختصاص می دهند که می توانید پست های مختلف خود را شامل متن ها و تصاویر در آن ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

بسیاری از شرکت ها نیز برای گسترش کسب و کار خود از این شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. علاوه بر این ایجاد یک صفحه در شبکه های اجتماعی به بهبود ۴سئوی وب سایت ها نیز کمک بسیاری می کند.

شبکه های اجتماعی، آسان ترین روش راه اندازی یک صفحه اینترنتی شخصی یا شرکتی

- تبلیغات -

اما استفاده از شبکه های اجتماعی دارای محدودیت های بسیاری می باشد به همین دلیل برای ایجاد صفحه های اینترنتی پیشرفته تر می توانید از روش هایی که در ادامه نامبرده شده اند استفاده کنید.

راه اندازی یک صفحه اینترنتی به شکل سایت کوچک و رایگان با استفاده از وبلاگ ها:

روش دوم برای راه اندازی یک صفحه اینترنتی که رایگان بوده و در موارد معدودی نیاز به هزینه های ناچیز دارد وبلاگ ها می باشد.

شما می توانید با مراجعه به ارائه دهنده های سرویس وبلاگ مانند بلاگفا، رزبلاگ، بلاگ و … و سپس ثبت نام در آن ها یک سایت کوچک و رایگان را در تنها چند دقیقه برای خود ایجاد کنید.

پس از آن صفحه ی اینترنتی با آدرسی که زیر دامنه ای از سایت اصلی می باشد در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید به آسانی آن را مدیریت کنید و مطالب خود را به وسیله ی آن منتشر نمایید.

با وجود اینکه ارائه دهندگان سرویس وبلاگ بسیاری امکان پیشرفته ای مانند قابلیت اتصال به یک دامنه ی اختصاصی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند اما باز هم محدودیت های بسیاری در این سرویس ها بسته به سیاست های مدیران آن ها وجود دارد.

به همین دلیل برای ایجاد یک صفحه ی اینترنتی به صورت کاملا اختصاصی راه حل بعدی را به شما پیشنهاد می کنیم…

راه اندازی یک صفحه اینترنتی به شکل سایت اختصاصی:

مهم ترین و بهترین روش برای راه اندازی یک صفحه اینترنتی ایجاد یک وب سایت اختصاصی می باشد اما به دلیل هزینه های فراوانی که این روش دارد برای کاربران مبتدی کمتر توصیه می شود.

حتما با تجربه ای که در گشت و گذار در اینترنت دارید می دانید انواع مختلفی از سایت های اینترنتی مانند سایت های خبری و تفریحی که ارائه دهنگان مطالب مختلف می باشند تا سایت های خدماتی که به مشتریان خود به صورت آنلاین خدمت رسانی می کنند مانند سایت های فروش بلیط سفر و … وجود دارد.

هر کدام از این سایت ها نیاز به کد نویسی پیشرفته توسط برنامه نویسان حرفه ای دارند که راه اندازی آن ها هزینه های زیادی را به همراه خواهند داشت.

اما در صورتی که بخواهید سایتی پیشرفته و در عین حال کم هزینه و حتی رایگان! داشته باشید می توانید در مطالب بعدی یادیت با  روش راه اندازی آن ها به صورت کامل و آسان آشنا شوید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید