- تبلیغات -
0
(0)

ایمیل های گروهی با اهداف مختلفی از جمله تبلیغات ارسال می شوند. آدرس ایمیل های هدف را در اینترنت از روش های مختلف رایگان یا پولی می توان به دست آورد.

پس از تهیه ی آدرس ایمیل ها، حال باید آن ها را وارد نرم افزار کنیم. شما می توانید آدرس ها را با فایل هایی با فرمت های مختلف وارد نرم افزار کنید. نرم افزار Email Sender Deluxe از فرمت های dsn، mdb، xls، csv و بالاخره txt پشتیبانی می کند. همچنین توانایی وارد کردن لیست از طریق فایل excel را نیز دارد. در این آموزش لیست ایمیل ها را از طریق فایل txt وارد می کنیم. توجه داشته باشید که در هر خط از فایل یک آدرس ایمیل وجود دارد.

روش وارد کردن لیست آدرس ایمیل ها:

مسیر طی شده:                Recipient groups>>new>>txt>>next>>file address>>next>next>>name>>Finish

 

از قسمت بالای پنجره ی نرم افزار گزینه ی next را انتخاب و سپس روی گزینه ی new کلیک کنید.

وارد کردن لیست ایمیل های مخاطب

در پنجره ی باز شده ابتدا باید نوع فایلی که لیست ایمیل در آن قرار دارد را انتخاب کنید. در این جا گزینه ی پنجم که مربوط به فایل های متنی با فرمت txt می باشد را انتخاب و روی گزینه ی next کلیک کنید.

- تبلیغات -

انتخاب نوع فایل

در صفحه ی بعد باید آدرس فایل مورد نظر را وارد کنید. با انتخاب سه نقطه ی سمت راست می توانید مسیر آن را به نرم افزار بدهید. سپس گزینه ی next را بزنید.

انتخاب فایل لیست ایمیل ها

در صفحه ی بعد نام فیلدی که آدرس ایمیل ها در آن قرار دارد نمایش داده می شود. با انتخاب گزینه ی rename field می توانید آن را تغییر دهید. سپس next را انتخاب کنید.

وارد کردن لیست ایمیل ها

در صفحه ی بعد لیست ایمیل ها به شما نشان داده می شود. حال در این مرحله باید نام این لیست ایمیل را وارد کنید. این نام دلخواه است و فقط در خود نرم افزار کاربرد دارد. نام دلخواه را در قسمت آخر پنجره که در شکل مشخص شده است وارد کنید و روی finish کلیک کنید تا لیست شما در نرم افزار ذخیره شود.

لیست ایمیل ها

آموزش اتصال این برنامه به آدرس ایمیل شما اینجاست! کلیک کنید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید