- تبلیغات -
2.8
(18)

اسکرین شات یا عکس از صفحه نمایش گوشی یکی از کاربردی ترین امکانات گوشی های اندرویدی می باشد.

نرم افزارها و اپلیکیشن های بسیاری برای گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش گوشی های اندرویدی ساخته و عرضه شده اند.

اما بهترین و آسان ترین روش برای گرفتن عکس از صفحه نمایش اندروید داخل خود اندروید یا برنامه های مختلف آن، قابلیت پنهانی است که به صورت پیش فرض داخل این گوشی ها توسط تولید کننده قرار داده شده است.

این قابلیت بسته به نوع برند سازنده ی گوشی، به شکل های مختلف و با فشردن دکمه های متفاوتی در دسترس کاربران قرار گرفته است که در این مطلب قصد داریم روش گرفتن اسکرین شات در گوشی ها با برندهای معروف سامسونگ، سونی، هوآووی و HTC و دیگر برندها را آموزش دهیم.

روش گرفتن اسکرین شات در گوشی های اندرویدی مختلف (سامسونگ، سونی، هوآوی، LG و HTC):

در اکثر گوشی های اندرویدی از جمله برندهای سونی و هوآوی، LG، HTC، برخی از گوشی های سامسونگ و دیگر گوشی های اندرویدی شما می توانید با نگه داشت دو دکمه پاور (Power-خاموش و روشن کردن گوشی) و یکی از دکمه های تنظیم صدا  (در اکثر اوقات دکمه کم کردن صدا) از صفحه نمایش گوشی خود اسکرین شات بگیرید.

اگر روش بالا برای گوشی اندرویدی شما عمل نکرد یا در اکثر گوشی های سامسونگ با نگه داشتن دو کلید پاور (Power) و هوم (Home) می توانید از صفحه گوشی خود عکس بگیرید.

پس از گرفتن اسکرین شات معمولا صدای کلاسیک عکس گرفتن به همراه تیره تر یا روشن تر شدن صفحه نمایش گوشی برای چند لحظه بسته به نوع گوشی اتفاق می افتد.

- تبلیغات -

محل ذخیره سازی اسکرین شات های گرفته شده در گوشی های اندرویدی:

اسکرین شات هایی که به روش های بالا از گوشی اندرویدی خود تهیه می کنید، در حافظه گوشی (یا مموری کارت) و مسیر(Pictures/screenshots)  ذخیره می شوند.

برای یادگیری روش سریع و راحت گرفتن اسکرین شات در ویندوز ۱۰ کلیک کنید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 2.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 18

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید