- تبلیغات -
3.7
(129)

در مطالب گذشته سایت، روش ساخت اکانت جدید در اینستاگرام به صورت کامل آموزش داده شد.

اما گاهی قصد خروج از اکانت خود را دارید و این می تواند به دلایل مختلفی انجام پذیرد. یکی از این دلایل شایع ورود به اکانت دیگری از اینستاگرام می باشد.

توجه داشته باشید که با خروج از اکانت اینستاگرام هیچ مشکلی برای فالوینگ ها و فالوورهای شما به وجود نخواهد آمد.

به هر حال در این مطلب قصد داریم روش خروج (Log out) از اکانت اینستاگرام را آموزش دهیم.

انجام این کار بسیار آسان است. پس در ادامه این آموزش با وب سایت یادیت همراه باشید…

در صورتی که نیاز به خروج از اکانت تلگرام بدون از بین رفتن اطلاعات موجود در آن پیدا کرده اید می توانید روش آن را از طریق این لینک فرا بگیرید.

روش خروج (Log out) از اکانت اینستاگرام (Instagram):

برای این کار پس از ورود به اپلیکیشن اینستاگرام از نوار پایین آن تصویر پروفایل خود را لمس کنید تا وارد صفحه ی شخصی خود شوید.

- تبلیغات -

حال از نوار بالا سه خط موازی را بزنید تا منوی اینستاگرام برای شما باز شود.

روش خروج (Log out) از اکانت اینستاگرام (Instagram)

پس از آن، برای ورود به تنظیمات گزینه Settings را لمس کنید.

ورود به تنظیمات برای خروج (Log out) از اکانت اینستاگرام (Instagram)

پس از آن وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر خواهید شد.

به دو گزینه های این صفحه توجه کنید. گزینه ی اول با عنوان Log Out of …yourusername (به جای yourusername) نام پروفایل شما، شما را تنها از همین اکانتی که در آن هستید خارج می کند.

اما گزینه دوم با عنوان Log Out of All Accounts شما را از تمامی اکانت هایی که در اپلیکیشن اینستاگرام وارد آن ها شده اید به صورت دسته جمعی خارج می کند.

ما برای خروج از اکانتی که در آن هستیم، گزینه اول را انتخاب می کنیم.

خروج (Log out) از اکانت اینستاگرام (Instagram)

در مرحله بعدی از شما سوالی پرسیده می شود که آیا واقعا می خواهید از اکانت اینستاگرام خود خارج شوید؟

می توانید گزینه ی Log Out را لمس نمایید.

اما قبل از زدن این گزینه اگر عبارت Remember my login info نیز در سوال وجود داشت تیک آن را فعال کنید زیرا با این کار دفعه ی بعدی که بخواهید وارد اکانت خود شوید نیازی به وارد کردن مشخصات اکانت نخواهید داشت و با زدن یک دکمه می توانید به راحتی وارد آن شوید.

پاسخ به سوال ذخیره سازی اطلاعات ورود قبل از خروج از اکانت اینستاگرام

پس از آن وارد صفحه ی ورود به اکانت اینستاگرام خواهید شد که نشان دهنده ی خروج موفقیت آمیز شما از اکانت اینستاگرامتان می باشد.

شما می توانید پس از خروج وارد اکانت دیگری از اینستاگرام شوید یا یک اکانت جدید برای خود بسازید.

[به روز شده در تاریخ ۹۸٫۰۴٫۰۷]

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 129

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

32 دیدگاه‌ها

  1. با سلام من یه اکانت دارم ولی خودش از اینیستا میرفت بیرون وهمین Logoutرو میاورد بالا منم Logout رو زدم با این حال چه اتفاقی برا اکانتم پیش میاد ؟پاک شده یا ن ؟ دوستان دیگه که شماره منو دارن هنوز این اکانت رو میبینن که مال منه یا خیر کلا دیگه کسی این اکانت رو نمیبینه با تشکر

  2. سلام
    ببخشید من روی گزینه log out زدم و الان پیجم نیست!
    میشه برگردونمش؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدین (:

    • سلام ماکان جان
      منظورتون از نیست، چی هست؟
      اگر منظورتون این هست که در صفحه ورود اینستاگرام مشخصات ورود ذخیره نشده، بله با وارد کردن مجدد نام کاربری و رمز عبور می تونید وارد پیجتون بشید.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  3. سلام خسته نباشید،
    من می خواستم یکی از اکانت های اینستام رو پاک کنم چون روی یه گوشی دیگه هست ولی هر کاری میکنم log out نمیشه و دوباره اون حساب باز میشه!! چندین بار هم امتحان کردم و هیچ گزینه ای به نام log out of all accounts وجود نداره!!!

    • سلام فاطمه عزیز
      مشکل عجیبیه، اگه ایرادی نداره که از همه اکانتاتون خارج بشید پیشنهاد میدم اینستاگرام رو از گوشیتون به کلی پاک کنید و دوباره نصبش کنید. این جوری از همه اکانتاتون خارج خواهید شد و این مشکل شما نیز برطرف می شود.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

      • سلام دوست عزیز
        گاهی اوقات این مشکلات برای کاربران به وجود می آید.
        تنها راهی که به ذهن من میرسه اینه که اینستاگرام رو از روی گوشیتون به صورت کامل حذف کنید و سپس دوباره اون رو نصب کنید و وارد اکانتاتون بشید. توجه داشته باشید که با این کار از کلیه اکانت هاتون خارج خواهید شد و باید دوباره وارد اون ها باشید.
        سپاس از پیام شما

  4. سلام وقت بخیر، من بلاک شدم نه کامنت میتونم بزارم نه لایک نه فالو. مهم ترین مسئله اینه که پست که میزارم کپشن زیرش آپلود نمیشه فقط عکس پست میشه بدون هیچ کپشنی!! و برای من خیلی اهمیت داره که پستم با کپشن آپلود بشه. الان دو روزه که هر کاری کردم درست نشده. لطفا راهنمایی کنید، میترسم Log out کنم دوباره پیج بالا نیاد چون خیلی درگیر مشکلات عجیب شده. لطفا راهنمایی کنید.

    • سلام دوست عزیز
      مشکل عجیبیست. به دلیل اینکه بلاک شده اید شاید با گذشت زمان مشکل شما برطرف شود.
      پیشنهاد می کنم در اینترنت “رفع بلاک اینستاگرام” را جستجو کنید و راه حل های نمایش داده شده را اجرایی نمایید.
      همچنین بد نیست از طریق گوشی دیگری وارد اکانت خود شوید و ببینید آیا مشکلاتی که گفتید وجود دارند یا خیر.
      امیدوارم مشکل شما برطرف شود.
      سپاس از پیام شما

  5. من لاگ اوت زدم از اکانتم اما با یک اکانت دیگه در اینستاگرام بودم، هر وقتم میخاستم لاگین میزدم و با اون حساب اصلیم میرفتم، اما مثل اینکه کش اینستارو پاک کردم دیگه اون اکانت قبلیمو نمیاره مینویسه خطا!! الان من اون اکانتمو میخام میزنم ورود به حساب نام کاربریم میزنم نمیاره چیکار کنم؟؟؟

    • سلام زهرا عزیز
      منظور شما از این که “نمیاره” چیه؟ اگر منظور این هست که اون دکمه لاگین قبلی رو نمایش نمیده تا با کلیک روی آن، بتونید وارد اکانت بشید که مشکلی نیست، یک بار دیگه نام کاربری و رمز عبور خودتون رو وارد کنید تا بتونید دوباره وارد اکانت بشید.
      اما اگر ارور خاصی نمایش داده میشه و اینستاگرامتون مشکل داره می تونید یکبار کل اینستاگرام رو از گوشی پاک و سپس دوباره آخرین نسخه اون رو نصب کنید و وارد اکانت یا اکانتاتون بشید.
      همچنین اگر رمز عبور اکانتتون رو فراموش کردید می توانید از مقاله بازیابی رمز عبور فراموش شده برای ورود به اکانت اینستاگرام استفاده کنید.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  6. سلام خسته نباشید.
    ببخشید من به یه مشکل جدی با پیج اینستاگرامم برخوردم و اصلا دیگه پیجم نمیاد بالا!
    مسئله این بود که من اینستاگرامم وقتی واردش میشدم متوقف شده بود و با خودم به هوای اینکه من که شمارم توی اکانتم سیوه برنامه اینستاگرامم رو حذف و دوباره نصب کردم و زمانی که میخواستم پیجم رو بازیابی کنم (خیلی اوقات انجام میدادم با پیامک و به راحتی درست میشد) اشتباهی با شمارم یه پیج دیگه ساختم! و الان نمیتونم شمارم رو از اون اکانتی که اشتباهی درست کردم حذف کنم، سوال من اینه که اگه شمارم رو از این اکانت اشتباهی حذف کنم، پیج خودم برمیگرده؟!؟ لطفا هرچه سریع تر جوابم رو بدید، واقعا به مشکل برخوردم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    • سلام دوست گرامی
      تا حالا این مشکل برای من به وجود نیومده!! اما به نظر من ابتدا آی دی یا نام کاربری اکانت قبلی خودتون رو در قسمت جستجو اینستاگرام بزنید و ببینید اکانت موجود هست؟
      بعد از اون پیشنهاد می کنم ابتدا از طریق بخش Edit Profile اینستاگرام، شماره تلفن اکانت جدید رو به شماره موبایلی دیگر تغییر دهید و اون رو تایید کنید. سپس از اکانت جدید خارج بشید و با نام کاربری (یا اگر ایمیل قبلا وارد کرده بودید با ایمیل) و رمز عبور اون، وارد اکانت قبلی بشید.
      امیدوارم مشکل شما برطرف شود.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  7. سلام خسته نباشید…
    من می خواستم از یکی از پیج هام که هیچ وقت دیگه نمیخوام واردش بشم (اکانت فیکم بود) لاگ اوت کنم که دستم خورد روی دکمه remember. در صورتی که من نمیخواستم به یاد داشته باشه این اکانت رو … حالا میخوام ازتون که بهم یاد بدین چیکار کنم که «فقط» اون اکانت تقلبیه از تاریخچه اش حذف بشه؟ لطفا کمکم کنید 🙏🏼

    • سلام دوست عزیز
      راه حل پیشنهادی من برای حذف نام کاربری و رمز عبور ذخیره شده از اکانت قبلی شما در اینستاگرام، پاکسازی کامل اطلاعات این اپلیکیشن از گوشی می باشد که برای این منظور می توانید به بخش تنظیمات اپلیکیشن های اندروید در گوشی مراجعه کنید و تمامی اطلاعات تولید شده و ذخیره شده از برنامه در گوشی را حذف نمایید. البته با این کار اطلاعات هر دو اکانت حذف خواهند شد که می توانید دوباره وارد اکانت اصلی خود شوید و اطلاعات ورود آن را ذخیره نمایید.
      اما در صورت اصرار شما برای تنها، پاک شدن اطلاعات ورود یکی از اکانت ها، پیشنهاد می کنم روش زیر را قبل از انجام روش بالا امتحان نمایید.
      برای حذف یکی از اکانت ها شما باید وارد بخش Smart Lock for Passwords اکانت گوگل خود شوید که برای این منظور می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:
      https://passwords.google.com/
      پس از آن وارد اکانت جیمیل خود شوید تا لیست تمامی رمزهای ذخیره شده شما در آن نمایش داده شوند که از اینجا به راحتی می توانید آن ها را مشاهده یا حذف کنید.
      سپاس از پیام شما

  8. با درود فراوان و‌ عرض ادب
    لوگ اوت زدم…. دیگه نه میشه با نام کاربری و‌ رمز عبور بیام حسابم و نه به وسیله پیامکی که اینستاگرام به گوشیم میده!
    شمارم رو که وارد میکنم واسه پیامک، میگه شماره ات حساب اینستاگرام نداره…!!
    چیکار کنم… خواهشا راهنماییم کنید!!!

    • سلام دوست عزیز
      مشکل عجیبیه!!
      مطمئنید نام کاربری و رمز عبور یا شماره تلفن رو درست وارد می کنید؟!
      آیا برای اکانتتون ایمیل هم وارد کردید؟ در این صورت پیشنهاد می کنم با استفاده از ایمیل وارد اکانتتون بشید.
      اگر نشد پیشنهاد می کنم با استفاده از بخش فراموشی رمز عبور اینستاگرام، رمز عبور جدیدی تنظیم کنید و سپس با رمز جدید وارد اکانتتون بشید. برای این منظور پیشنهاد می کنم مطلب بازیابی رمز عبور فراموش شده اینستاگرام را بخوانید.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  9. سلام. این روشی که شما گفتین اکانت رو کامل حذف نمیکنه برای حذف کردن اکانت بطوری که دیگه نشه وارد اون اکانت شد باید چیکار کنم؟

    • سلام دوست عزیز
      در صورتی که منظور شما این است که پس از خروج از اینستاگرام دوباره به راحتی و بدون وارد کردن پسورد می توان وارد آن شد، این نشان دهنده ی این است که اطلاعات شما در اپلیکیشن اینستاگرام داخل گوشی شما ذخیره شده است. برای پاک کردن این اطلاعات کافیست به تنظیمات اندروید مراجعه کنید و از بخش برنامه ها اینستاگرام را انتخاب کرده و گزینه های clear data و clear cache را بزنید تا اطلاعات ذخیره شده در برنامه اینستاگرام حذف شوند.
      اما اگر منظور شما حذف کامل اکانت اینستاگرام است می توانید برای راهنمایی بیشتر این مطلب را بخوانید.
      سپاس از ارتباط شما

  10. سلام خسته نباشید، من اینستامو آپدیت کردم ولی وقتی لوگ آوت میدم از صفحه خارج میشه ولی کامل خارج نمیشه دوباره با زدن دکمه ی (لوگ این) هم هرکسی میتونه باز کنه من چیکار کنم لطفا راهنمایی بکنین؟ راستی لوگ آوت من تیک و اینا نداره که من بزارم!

    • سلام دوست عزیز
      با توجه به توضیحات شما دو احتمال وجود دارد. احتمال اول این است که شما قبلا و هنگام اولین خروج از اینستاگرام تیک گزینه ی ذخیره اطلاعات را فعال کرده اید و از آن پس اینستاگرام از شما رمز عبور نخواسته و مستقیم وارد می شود. به عبارت دیگر پسورد اکانت شما در خود اپلیکیشن اینستاگرام ذخیره شده است. اما احتمال دوم این است که پسورد شما در اکانت گوگلی که در گوشی خود وارد آن شده اید ذخیره شده است.
      در صورتی که می خواهید رمز عبور و نام کاربری اینستاگرام شما به کلی پاک شود می توانید از بخش تنظیمات اندروید وارد قسمت برنامه ها شوید. سپس به اپلیکیشن اینستاگرام مراجعه کنید و clear data و clear cache را بزنید تا کل اطلاعات اینستاگرام از جمله رمز عبور اکانت شما پاک شود. با این کار هنگام ورود به اکانت مورد نظر شما، اینستاگرام از شما رمز عبور آن را می خواهد و دیگر نمی توان بدون رمز عبور وارد آن شد.
      جدا از این کار، شما می توانید رمزهای ذخیره شده در اکانت گوگل خود را از طریق آدرس https://passwords.google.com مدیریت کرده و آن ها را مشاهده و حذف نمایید.
      سپاس از پیام شما

  11. سلام من با همین روش بالا از یکی از اکانتام بیرون میروم ولی توی نواری ک برای عوض کردن اکانت هست میام میبینم بازم اون اکانت قبلی هست و وقتی روش میزنم باز به همون اکانت برمیگرده چیکار کنم ک دیگه برنگرده.(چون با گوشی کس دیگری ب اکانت خودم رفتم و الان اکانت من روی گوشی کس دیگه ای باز میشه)

    • سلام دوست عزیز
      در صورتی که می خواهید رمز عبور شما از اینستاگرام پاک شود و صاحب گوشی نتواند به راحتی و با یک کلیک وارد اکانت شما شود می توانید در همان صفحه ی ورود اینستاگرام remove را بزنید تا برای ورود نیاز به رمز عبور باشد.
      اما در صورتی که می خواهید اطلاعات اکانت شما از جمله رمز عبور و نام کاربری شما از گوشی مذکور به کلی پاک شود می توانید از بخش تنظیمات اندروید وارد قسمت برنامه ها شوید. سپس به اپلیکیشن اینستاگرام مراجعه کنید و clear data یا clear cache را بزنید تا کل اطلاعات اینستاگرام پاک شود.
      سپاس از پیام شما

  12. سلام خسته نباشد، من حدود ١٠ روزِ که نمیتونم فالو کنم ولی لایک و کامنت میتونم بذارم ، ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام دوست عزیز
      این مورد ممکنه دلایل زیر رو داشته باشه:
      ۱-در بخش Security Code تنظیمات اینستاگرام بررسی کنید و مطمئن شوید که شماره موبایل خود را وارد کرده و آن را تایید کرده اید. در صورت تایید کردن شماره موبایل مشکل شما احتمالا حل خواهد شد.
      ۲-اگر شما قبلا در مدت زمان کمی اقدام به فالو کردن یا لایک کردن تعداد زیادی از کاربران کرده باشید ممکن است از طرف اینستاگرام بلاک شده که این می تواند برای مدت کوتاه یا طولانی به طول انجامد. در صورتی که چند بار برای مدت کوتاهی بلاک شوید پس از آن در صورت فالو کردن دوباره بسیاری از افراد برای مدت طولانی تری از طرف اینستاگرام بلاک خواهید شد.
      ۳-محدودیت سومی که در اینستاگرام وجود دارد توازن بین تعداد فالوور ها و فالویینگ ها می باشد. در صورتی که شما تعداد زیادی را فالو کرده باشید اما هیچ فالوکننده ای نداشته باشید یا تعداد آن ها بسیار کم باشد، در این صورت فالو کردن تعداد بیشتر افراد منوت به فالو شدن توسط چند نفر دیگر می باشد.
      با تشکر از پیام شما

  13. سلام ببخشید من گاهی ازم وقتی خواستم وارد اینستا بشم رمز می خاست گاهی اوقات هم نه،به پیشنهاد دوستی رفتم تو لاگ اوت و تیک منبر رو برداشتم!بعد باز مطلب سایت تونو خوندم و از کارم پشیمون شدم و باز اومدم تیک رو گذاشتم و لاگ اوت رو زدم حالا نفهمیدم تیک خورد یا نه.حالا هربار وارد میشم دیگه ازم رمز نمیخاد حتی بعد از لاگ اوت(چون بنظرم باید بخواد)،اپدیتم کردمش درست نشد،الان چکارکنم؟بنظرتون ممکنه راحت پیجم هک بشه چون دیگه بدون رمز باز میشه.نگرانم

    • سلام دوست عزیز
      باید بدونید که شما فقط در گوشی خودتون که قبلا توسط اون وارد اینستاگرام شدید می تونید بدون رمز وارد اکانتتون بشید و در هیچ گوشی دیگه و هیچ کس دیگه ای نمی تونه بدون رمز وارد اکانت شما بشه.
      با این وجود برای اطمینان بیشتر شما می تونید حافظه ی پنهان اینستاگرام رو از قسمت تنظیمات اندروید به کلی پاک کنید یا یکبار اینستاگرام را به کلی از گوشی خود پاک و دوباره آن را نصب نمایید و دوباره امتحان کنید که آیا می تونید بدون رمز وارد اکانت خود بشوید یا خیر؟
      سپاس از پیام شما

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید