- تبلیغات -
4
(4)

شاید در بسیاری از مواقع به تغییر فرمت انواع فایل های خود از جمله عکس و فیلم و … به هر دلیلی نیاز پیدا کنید. نرم افزار های تبدیل فرمت بسیاری در اینترنت موجود می باشند. یکی از بهترین نرم افزارها در این حوزه Format Factory (کارخانه فرمت ها) می باشد که توانایی تبدیل فرمت انواع فایل های صوتی و تصویری و فیلم ها و اسناد و … را دارد.

روش انتخاب فایل و تبدیل فرمت:

استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است. پس از ورود به برنامه می توانید از نوار سمت چپ نوع فایل مورد نظر و سپس فرمتی که می خواهید فرمت فکتوری فایل شما را به آن فرمت تبدیل کند را انتخاب می کنید.

انتخاب فرمت تبدیل

انتخاب فایل مورد نظر:

در صفحه جدید باز شده گزینه Add file را انتخاب کنید و فایل خود را برای تغییر فرمت پیدا کنید. سپس دو بار روی آن کلیک کنید یا اگر قصد دارید چند فایل را تبدیل فرمت کنید آن ها را انتخاب کنید و روی گزینه open کلیک کنید.

انتخاب فایل

ممکن است فرمت فایل اصلی شما برای فرمت فکتوری ناشناخته باشد و در نتیجه وارد پوشه ی فایل که می شوید فایل نشان داده نشود! نگران نباشید. برای رفع این مشکل کلیک کنید…

انتخاب فایل

- تبلیغات -

پس از انتخاب فایل می توانید با انتخاب گزینه change در پایین پنجره مسیر ذخیره فایل تبدیل شده را مشخص کنید. در صورت تغییر ندادن این گزینه فایل شما در مسیر پیش فرض درایو ویندوز و در پوشه FFoutput ذخیره خواهد شد.

شروع عملیات:

پس از این انجام این تنظیمات برای بازگشت به صفحه قبلی روی گزینه ok کلیک کنید. در این صفحه نام فایل یا فایل های شما به همراه مشخصات دیگر آن ها در یک لیست قرار داده شده اند. کافیست گزینه start را در بالای پنجره انتخاب کنید تا فرآیند تبدیل فرمت آغاز شود.

تبدیل فرمت

Format>>add file>>file>>open>>change>>ok>>start

پس از انتخاب این گزینه و شروع فرآیند تبدیل دو گزینه برای توقف موقت یا توقف کامل فرآیند جایگزین start می شوند.

تبدیل فرمت

همچنین در پایین پنجره زمان سپری شدن انجام فرآیند نمایش داده می شود. در کنار آن گزینه ای وجود دارد که با انتخاب آن تعیین می کنید که پس از پایان تبدیل فایل کامپیوتر به صورت خودکار خاموش شود.

اگر تلگرام شما هم دچار مشکل شده و تصاویر و فیلم ها را دانلود نمی کند روش های حل این مشکل را در این مطلب بخوانید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید